امروز ظهر بدون مقدمه برداشت بهم گفت : ديگه نگران نباش ، الان مدتيه كه ديگه از اون مزاحمه خبري نيست !
ديدم چند روزه تو خودتي ، گفتم شايد هنوز نگران اون مسئله اي ، خواستم برايه راحتيه خيالت اينو بهت بگم ، فقط همين . دوستت دارم //// و گوشي گذاشت ....
نميدونم حالا بايد خيالم راحت شه يا بازم فكرايه ...






علاقه مندی ها (Bookmarks)