ماندگار عزیز قبل از اینکه روی مادر شوهرت کار کنی ذهنیت شوهرت را درست کن.بگذار به این درک برسه که بالاترین جهیزیه برای یک دختر عفت و نجابته و حتی اگه پدرت یه چوب کبریت هم بهت داد اونو رو چشش بذاره و قدر دان تو و خانواده ات باشه. اگه خودتو متهم بدونی اونوقت باید دفاع کنی ولی تو وظیفه ای نداری . گرونقیمت ترین جهیزیه وجود خودته و باقی چیزها لطف خانوادته که دارن بهت میدن.وقتی به شوهرت اینو فهموندی دیگه تو پاسخگو نیستی و شوهرت جواب همه رو میده. من این کارو کردم و جواب گرفتم امتحان کن ضرر نداره. در مورد پول رهن خونه و سایر چیزها هم خواهرانه میگم نکن این کارها رو چون ** لطف مدام حق مسلم شود **
در مورد هدایا هم کم یا زیاد از شوهرت بخواه نه مادرش بگذار از حالا یاد بگیره که در قبال تو وظیفه داره، حتی اگه دستش تنگ بود توی سایر مخارج صرفه جویی کن ولی نذار از زیر بار مسئولیت شونه خالی کنه، تو مسئولیت پذیر بارش بیار .... موفق باشی
************************************************** *******