به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 17 نخستنخست 12345678910111213141516 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 161

موضوع: جنگل....!

  1. #61
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 بهمن 93 [ 17:37]
    تاریخ عضویت
    1387-3-22
    نوشته ها
    219
    امتیاز
    5,683
    سطح
    48
    Points: 5,683, Level: 48
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 83 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جنگل....!

    کسایی که مایلن توی ختم 120000 ذکر "الله الصمد" شرکت کنن به تاپیک "دعا برای شفای شاد عزیز " سر بزنن
    اونجا قراره هر کی هر تعدادی که می تونه این ذکرو بگه و در اونجا با مقدار قبلی جمع بزنه
    و بنویسه
    http://hamdardi.net/showthread.php?tid=5038&pid=48944#pid48944
    به امید بهبودی کامل شاد

  2. #62
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: جنگل....!

    ای کاش می شد ماهم کاری کنیم. من نمی دونم چرا اینقدر احساس حقارت می کنم از اینکه دستم به جایی بند نیست. خدا فقط اشک ریختن مونده و دعا ... خدایا دستهای مهربونتو غرق بوسه می کنم...

  3. #63
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مرداد 88 [ 09:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-11
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,358
    سطح
    47
    Points: 5,358, Level: 47
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 216 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جنگل....!

    چند روزیست که دیگه همدردی به خودش شادی ندیده!!!! مگه نه؟
    امیدوارم شادی به زودی با اومدنش شادی رو به همه برگردونه .
    از وقتی فهمیدم اصلا از فکر شاد بیرون نمیرم احساس میکنم برای یکی از دوستان نزدیکم این اتفاق افتاده دلم میخواد که زودتر برگرده پیش ما.

  4. #64
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 06 تیر 88 [ 19:28]
    تاریخ عضویت
    1387-6-02
    نوشته ها
    351
    امتیاز
    5,579
    سطح
    48
    Points: 5,579, Level: 48
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 40 در 24 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: جنگل....!

    خیلی ناراحت شدم.خشکم زده آخه چرا باید اینطوری بشه،کسی که به همه کمک میکرد.
    امیدوارم خوب بشه برگرده دوست گلمون.
    من تو تاپیک جدید میام ولی دست پر میام.
    خدایا به شاد عزیز سلامتی رو برگردون.
    (دوستان واقعا چه اتفاقی برای شاد افتاده؟کسی درست نمیدونه چی شده؟؟؟؟؟)
    (دوستان واقعا چه اتفاقی برای شاد افتاده؟کسی درست نمیدونه چی شده؟؟؟؟؟)

  5. #65
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 90 [ 15:16]
    تاریخ عضویت
    1387-6-09
    نوشته ها
    320
    امتیاز
    7,275
    سطح
    56
    Points: 7,275, Level: 56
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    627

    تشکرشده 673 در 178 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: جنگل....!

    نعره های بی امونم گوش آسمونو کر کرد
    ولی فریادمو نشنید که داره دیر میشه برگرد........................................ ................................

    آی به گوشش برسونید یکی اینجا نگرونه
    نمی تونم بی تفاوت رو گذشته پا بذارم
    اون که پاره تنم بود چه جوری تنها بزارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    خیلی دلم گرفته، خیلی زیاد، کاش امید زود نمیخوابید، امید هم مثل همسر تو می مونه، اونم زود خوابش می بره، راستی هنوز دوست داری شبها بیدار بمونی؟ دوست داری شبها رو احساس کنی؟ این تالا شبها خیلی سوت و کوره چه طوری شبها اینجا رو تحمل می کردی؟ وقتی کسی نبوده چطوری میموندی؟ من این چند شبه اینجا خفه شدم.


    من دیگه از امشب هر شب مهمونی دارم با غمها

    کاش یک نفر دیگه به جز من اینجا بود که تو رو میشناخت، اون وقت مینشستم با اون در مورد تو صحبت می کردم، اونقدر که این بغض لعنتی تموم بشه، کاش من هم نمیشناختمت، کاش

    تنها ترین من تنها نذار منو
    تنها سفر نکن سفر نکن
    این دل شکسته از یاد رفته رو
    دیوونه تر نکن

    حرفی بزن گلم من کم تحملم

    اما چه فایده می ترسم عاقبت از یاد تو برم

    با من بمون گلم من کم تحملم


    پاشو بیا دیگه خسته شدم، این بازی مسخره رو تموم کن، تو فقط 25 سالته، خواهش می کنم بس کن، بس کن، بس کن، اما تو میای من مطمئن هستم، خیلی کارها هست که میخوای انجام بدیشون، یادت که نرفته، زود بیا، وقتی خستگیت در رفت بیا، اگه بیای یه لحظه هم از کنارت جم نمی خورم................. اما نمیشه که! خوش به حال همسرت!! احمقانه اس مگه نه؟ من بدجور به تو وابسته شدم!!!


    کاش بدونی ماتم دنیام بی تو فقط گریه می خوام
    کی میدونه این حسرتا چه کرده با روز و شبام

    تو زندگیم یگانه ای یه کابوسم تو رویایی
    یه پاییزم تو بهاری
    من یه مرداب
    تو دریایی

  6. کاربر روبرو از پست مفید روزن تشکرکرده است .

    روزن (یکشنبه 29 خرداد 90)

  7. #66
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 شهریور 91 [ 12:07]
    تاریخ عضویت
    1387-1-28
    نوشته ها
    200
    امتیاز
    7,176
    سطح
    56
    Points: 7,176, Level: 56
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 174
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    87

    تشکرشده 88 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جنگل....!

    جنگلی انبوه در دامان کوه
    تا کنار بستر سبز زمین
    از فرا سبز قله تا فرود داستانی خرم و زیباست
    آسمانی چون حریر نیلگون
    بر فراز مخمل پاک و دل انگیز چمن
    خانه ام اینجاست
    :
    در میان سبزه ها بوته ها گلها درختان
    اند اغوش نسیمی چون خیال
    بوی اب و خاک و باران و بهار
    بوی رویش بوی احساس وجود
    بوی سبزه لحظه های زندگی
    بوی اغاز حیات ابشار
    این همه با من بود همداستان
    :72
    قدرتی در اسمانها رو به سوی قله می خواند ترا
    او به سوی قله می راند ترا
    بر فراز قله ای تنهای تنها
    لیک تنها نیستی
    با خدا نزدیکی اینجا
    مست در اغوش یار :72

  8. #67
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 90 [ 15:16]
    تاریخ عضویت
    1387-6-09
    نوشته ها
    320
    امتیاز
    7,275
    سطح
    56
    Points: 7,275, Level: 56
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    627

    تشکرشده 673 در 178 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: جنگل....!

    چرا آدمها انقدر باهم تفاوت دارن؟ چرا؟ چرا به کسی اعتماد می کنی و باهاش همراه میشی اما اون در شرایط سختی صبرش تموم میشه و فکر تنها گذاشتنت توی سرش می چرخه، چرا عشقها انقدر پوشالی ان و چقدر ناراحتم برای تو که ...

    چرا؟

  9. #68
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 90 [ 15:16]
    تاریخ عضویت
    1387-6-09
    نوشته ها
    320
    امتیاز
    7,275
    سطح
    56
    Points: 7,275, Level: 56
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    627

    تشکرشده 673 در 178 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: جنگل....!

    دلگیرم از این شهر سرد
    این کوچه های بی عبور
    وقتی به من فکر می کنی
    حس می کنم از راه دور


    واااااااااااااااااااااااا اااااااای خیلی حالم بده....


    آخر یه شب این گریه ها سوی چشمامو می بره
    عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی می پره
    باید تو رو پیدا کنم هر روز تنهاتر نشی
    راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی.................................

    بازنده ها، تا بازی پایان نیافته می بازن، و برنده ها همیشه در پایان بازی برنده می شوند!

  10. #69
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 90 [ 15:16]
    تاریخ عضویت
    1387-6-09
    نوشته ها
    320
    امتیاز
    7,275
    سطح
    56
    Points: 7,275, Level: 56
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    627

    تشکرشده 673 در 178 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: جنگل....!

    داره دلواپسی دنیامو به آتیش می کشونه..............

    شادی خیلی اتفاقها داره میفته، خیلی چیزها داره مشخص میشه، خیلیها دارن با رفتن تو میرن و خیلی ها با رفتن تو می میرن!

  11. #70
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 بهمن 87 [ 10:28]
    تاریخ عضویت
    1387-5-13
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,785
    سطح
    38
    Points: 3,785, Level: 38
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جنگل....!

    واقعا چه حس و چه دل پاكي داره اين دختر
    گويا اين جنگل وعده داده شده خدا به شاد عزيز باشه
    خدا خيلي دوستش داره دوستان روي ديگه ي قضيه رو ببينيد خودش 7 روز آرامش رو از خدا خواسته فكر كنم تا الان 6 روز گذشته شايد روز هفتم شاد از توي جنگل بياد بيرون كاش وقتي مي آد با دست پر بياد كاش همون چيزي رو كه به دنبالش هست رو پيدا كرده باشه به نظر من اين دختر دل پاكي داره كاش ما رو هم دعا كنه
    شادعزيز بينهايت منتظرتيم زودتر بيا راستي سوغات يادت نره !!


 
صفحه 7 از 17 نخستنخست 12345678910111213141516 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.