به کعبه گفتم تو از خاکی منم خاک ...
چرا باید به دور تو بگردم ؟
ندا آمد تو با پا آمدی ، باید بگردی ...
برو با دل بیا تا من بگردم !
![]()
تشکرشده 328 در 117 پست
به کعبه گفتم تو از خاکی منم خاک ...
چرا باید به دور تو بگردم ؟
ندا آمد تو با پا آمدی ، باید بگردی ...
برو با دل بیا تا من بگردم !
![]()
termeh (پنجشنبه 09 اسفند 86)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)