به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 64
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 اسفند 88 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1387-8-27
    نوشته ها
    482
    امتیاز
    5,545
    سطح
    47
    Points: 5,545, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 77 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازم اين اس ام اس و ايرانسل هاي خانمان سوز

    آقای سورنا-آرمان نداشتیمااااااااااا شما قول دادید!
    چرا ما زنها دوست داریم همش دنبال یه بهانه ای برای ناراحت کردن خودمون باشیم؟
    توی یکی از موضوعهای تالار خوندم که دنبال چی هستید مثلا اثبات کنیم شوهرامون بهمون خیانت میکنه؟ آیا چیزی جز ناراحتی برای ما داره؟
    بد نیست بعضی وقتا سرمون رو مثل کبک بکنیم توی برف!
    از اون ور آبیها یاد بگیریم! تا خطا کسی بر ما ثابت نشده قبول خطا نکنیم اگر روزی با سند و مدرک عقلمون رو قانع به خیانت همسر کردیم اونوقت بذاریم دلمون هم بپذیره که به ما خیانت شده و تا اون وقت خودمون رو ناراحت و درگیر این بحثها نکنیم
    ماندگار جان شما مطمئنید که شوهرت بهت خیانت کرده و پای یه زن دیگه درمیونه؟
    hypocrite
    boredom sets into the boring mind

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازم اين اس ام اس و ايرانسل هاي خانمان سوز

    ماندگار جان اومدي و مشكلت رو نوشتي و ديگه خبري ازت نشد ! ؟ !
    به اون شماره زنگ زدي؟ همسرت چي ميگه؟ سعي كن تا مطمئن نشدي هيچ كاري انجام ندي چون اون زمان شما به جرم شكاك بودن متهم ميشي.لطفا ما رو از حال خودت با خبر كن.

  3. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: بازم اين اس ام اس و ايرانسل هاي خانمان سوز

    من که تند نشدم

  4. #24
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 اردیبهشت 88 [ 09:28]
    تاریخ عضویت
    1387-7-02
    نوشته ها
    258
    امتیاز
    5,305
    سطح
    46
    Points: 5,305, Level: 46
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازم اين اس ام اس و ايرانسل هاي خانمان سوز

    ببخشيد طراوات جان
    آره با اون شماره دارم مرتب تماس مي گيرم ، مرتب هم خاموشه و از اون شب كه من با همسرم سر اين موضع بحثمون شد ، از فرداش هر چي كه به اون شماره زنگ ميزنم خاموشه !!!! نمي دونم دست خودم نيست اما شكم داره هر لحظه بيشتر ميشه ، هزار فكر و خيال مذخرف مياد تو ذهنم !! نمي دونم چيكار كنم ، اما سعي ميكنم هر بار كه با همسرم روبرو ميشم اون موضوع و به روش نيارم و اونم خيلي اين چند روزه توجهش و به من بيشتر كرده ، نميدونم دليل اينهمه تغيير رفتارش چيه ظرف اين چند روزه ؟؟؟
    خلاصه كه هنوز اندر خم يك كوچه ام

  5. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازم اين اس ام اس و ايرانسل هاي خانمان سوز

    تمام حس تورو ميفهمم.يادته منم 12 آذر اينطوري شدم يه طوري رفتار كن شوهرت شك نكنه و اروم كار خودت رو انجام بده ، اصلا هم بهش گير نده و خودت رو داغون نكن.

  6. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 دی 87 [ 22:08]
    تاریخ عضویت
    1387-9-19
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    3,214
    سطح
    35
    Points: 3,214, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازم اين اس ام اس و ايرانسل هاي خانمان سوز

    سلام عزيزم

    اول مي خواستم بهت بگم كه اگر براي همسرت شمشيرت رو از رو ببندي قطعا بازنده بازي تويي.
    دوما اين ايرانشل هاي خاموش فقط و فقط براي آزار دادن ديگران است .اين روزها همه آدمهاي عوضي براي اينكه توي زندگي راحت ديگران سرك بكشند و مزاحمت ايجاد كنند حداقل دو سه تاشو دارند.
    به نظر من شوهر تو در اين ماجرا هيچ نقشي نداشته و اگر مي گويد مزاحم است باور كن كه مزاحمه چون اگر مراحم بود و همسرت هم رابطه مخفي داشت خيلي بيشتر از اينها بايد تلاش مي كردي تا بفهيمي چيزي هست يا نه .
    به نظر من اصلا ديگر اين موضوع را به روي همسرت نياور و در آرامش با او زندگي كن.چون اين زنها و دخترهاي هرزه خياباني فقط به دنبال اين هستند كه زندگيها را به هم بريزند
    به خدا توكل كن و از او بخواه كه به زندگيت آرامش بدهد

  7. #27
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 اردیبهشت 88 [ 09:28]
    تاریخ عضویت
    1387-7-02
    نوشته ها
    258
    امتیاز
    5,305
    سطح
    46
    Points: 5,305, Level: 46
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازم اين اس ام اس و ايرانسل هاي خانمان سوز

    ممنون هليا جون از نظري كه دادي
    در ضمن طراوت جان ، خاطرم نيست كه اخرش با اون موضوع چه طور كنار اومدي ، اگه ممكنه برام بنويس

  8. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 اسفند 88 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1387-8-27
    نوشته ها
    482
    امتیاز
    5,545
    سطح
    47
    Points: 5,545, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 77 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازم اين اس ام اس و ايرانسل هاي خانمان سوز

    چند ماه پیش پدرم (تقریبا 70 سالشونه) یه مزاحم تلفنی داشتن یه زن سلیطه مسن! پدرم نظامیه از طریق ارگان خدمتیشون شکایت کرد و معلوم شد این زنه کارش اینکه مزاحم مردا میشه اول با زبون چرب، نرمشون میکنه و بعد که به دامشون انداخت سرکیسشون میکنه
    یه بار که خودم جواب گوشی بابا رو دادم زنه بهم گفت من صیغه باباتم! و یه جوری از بابام حرف زد که فکر کردم واقعا بابام باهاش سر و سری داشته!!!
    و اگه پدرم شکایت نمی کردن خدا می دونه چه آخر و عاقبتی در انتظار پدرم و زندگیمون بود! ولی توی این مدت مادرم اصلا به پدرم شک نکرد و همیشه می گفت ولش کن اون یه بیمار روانیه!
    شما هم می تونید برید شکایت کنید از همسرتون بخواید که بره شکایت کنه شاید (شاید هم واقعا!) به همسرتون شک بیجا دارید! این رو هم امتحان کنید
    hypocrite
    boredom sets into the boring mind

  9. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازم اين اس ام اس و ايرانسل هاي خانمان سوز

    ماندگار عزيز برات پيغام خصوصي گذاشتم تا بدوني چطور كنار اومدم.

  10. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 اسفند 89 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1387-8-01
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    4,483
    سطح
    42
    Points: 4,483, Level: 42
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 73 در 47 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: بازم اين اس ام اس و ايرانسل هاي خانمان سوز

    عزيزم مطمئن باش اون يا يه مزاحم عوضيه و يا يك شوخي از طرف دوستاش هست. به دلت بد راه نده. شاد رو ديدي چطور زندگيش رو جمع كرد. بهتره از شاد عزيز درس زندگي بياموزيم.
    عميق ترين درد در زندگي مردن نيست، پنهان كردن قلبي است كه به اسفناك ترين حالت شكسته است.


 
صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. معرفی مشاور خوب و دلسوز در شیراز
    توسط solhesefid در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 14 خرداد 95, 21:15
  2. به یک گروه دلسوز برای مسائل کاری نیازمندیم!
    توسط rahekhoob در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 خرداد 95, 11:04
  3. دلا بسوز که سوز تو کارها بکند >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 16 اردیبهشت 91, 04:22
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 دی 90, 23:42
  5. +دلا بسوز که سوز تو کارها بکند...
    توسط lمریم در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 دی 88, 04:03

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.