خيلي جالب بود ..ولي كاش اين چيزا رو يه چند سال پيش ميدونستم ..نه حالا كه همه چيز دار ه تموم ميشه ...ممنون از زحمتتون ..
تشکرشده 289 در 103 پست
خيلي جالب بود ..ولي كاش اين چيزا رو يه چند سال پيش ميدونستم ..نه حالا كه همه چيز دار ه تموم ميشه ...ممنون از زحمتتون ..
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)