به نظرم شما به رفتن پیش مشاورتون ادامه بدید. رفتارهای همسرتون را برای مشاور شرح بدید و از ایشون کمک بخواهید.
اینکه چه رفتاری بهتر است رانمیتونم چیزی بگم چون تجربه اون را ندارم.
شاید این رفتارهای ایشون ریشه در کودکی و گذشته همسرتون داره...با مشاوره حضوری بهتر به نتیجه میرسید.
اون احتمالا زندگی مشترکش را دوست دارد... شما فعلا بی خیال باشید (البته نظر شخصیه) تا از مشاوره های حضوری تون نتیجه بگیرید.
نباید اجاره میدادید حرمت بین تون شکسته بشود.
بیشتر از اون که نگران همسرتون باشید نگران خودتون باشید. به خودتون برسید. به بچه هاتون برسید.
اگر پیش مشاور نمیاد اون را مجبور نکنید. ظاهرا همسرتون از کارشون خیلی لذت میبرند. نمی دونم چرا؟؟؟(برای اینکه این لذت را خنثی کنید باید لذت بهتری را بهشون نشون بدید.البته به صورت غیر مستقیم. چه جوریش را نمی دونم..)
به خاطر مشکلتون خیلی ناراحت شدم. کاش میتونستم کمکی کنم.







(برای اینکه این لذت را خنثی کنید باید لذت بهتری را بهشون نشون بدید.البته به صورت غیر مستقیم. چه جوریش را نمی دونم..)

علاقه مندی ها (Bookmarks)