سلام، جالب بود.
من داشتم داستان اولی رو میخوندم و میخندیدم،یه دفعه مامانم اومد پیشم و گفت به چی میخندی؟!منم از خنده نتونستم توضیح بدم و مامانم گفت یه طوریت میشه،خ ل شدی...
بعدش نشستیم و براشون خوندم.خلاصه هر دو کلی خندیدیم.ممنون
موفق باشید