جناب مدیر سلام. خواهش میکنم انقدر افراطی نباشید و نظرات من را سانسور نکنید. واقعاً فکر میکنید با سانسور به کجا خواهیم رسید؟ ببینید من ممکن است نظراتی داشته باشم که به مذاق شما یا خیلی ها خوش نیاید . این دیگر مریوط به خودم است. فکر می کنم شما نمی توانید با خذف نوشته هایم به من القا کنید که چه بگویم یا نگویم . در ضمن حرفی هم نزده ام که مشمول فیلترینگ باشد و شما از آن بیم داشته باشید. ولی واقعاً از کشوری که در آن اولین آزادی بشر که آزادی بیان است، زیر پا گذاشته میشود متنفرم. چرا جواب من را به آقای "همدردی" حذف کردید؟ ایشون اگر جوابی داشت میتوانست خودش بگوید. شما حرفهای یک انسان رادیکال را که رمان را منشاء فساد میداند را حذف نمکنید اما جواب من را به ایشان حذف کرده اید. واقعاً متاسفم!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)