سلام1371125عزیز و تازه وارد:
سلامت یه دنیاسلامتی برامون به ارمغان می یاره و بوی مهر می ده !!!
اما خداحافظیت با این عجله وبا این یاس یه بغل غم رو رو شونه هامون می گذاره!!!
نیومده می خوای بری؟
کجا عزیز !
چرا به این نتیجه رسیدی که ترمز قطار زندگی تو بکشی و پیاده شی؟
همسفریهات ناراحتت کردن؟
درسته که سفر خستگی و مرارت مییاره ولی می تونی پنجره قطارتو باز کنی یه نسیم تازه ،و....... می تونی برای اینکه خستگی رو کمتر احساس کنی مناظر قشنگ بیرون رو نگاه کنی.
تازه چرا جهنم؟؟؟؟؟؟تورو توجهنم راه نمی دن که!
مقصد تو بهشته و برازنده ی توهست .(کمی صبوری کن جانم!)
حالا برامون بگو چی یا کی تورو ازرده کرده ؟
اگه کاری از دستمون براد برات انجام بدیم.
تو تنها نیستی!این رو بدون.![]()













علاقه مندی ها (Bookmarks)