هیچ سنگی را خوار نشمار
زیرا بارها و بارها همان سنگی كه معمار خوارش شمرده،
در پایان شالوده بنایی شده است.
تشکرشده 37 در 20 پست
هیچ سنگی را خوار نشمار
زیرا بارها و بارها همان سنگی كه معمار خوارش شمرده،
در پایان شالوده بنایی شده است.
tanhai_e_shabgard (سه شنبه 16 بهمن 86)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)