ببین من نمی دوم ماجرات چیه! آخه این یه تاپیک دیگست ولی اگه اون دانشجوه باید بگم قطعا در هر دوره ی خدمت هم که باشه معافیت تحصیلی می خوره!
پس یا بهت دروغ گفته! حالا یا درسشو یا سربازیشو یا شما بد توضیح دادی!
یاعلی![]()
تشکرشده 79 در 52 پست
ببین من نمی دوم ماجرات چیه! آخه این یه تاپیک دیگست ولی اگه اون دانشجوه باید بگم قطعا در هر دوره ی خدمت هم که باشه معافیت تحصیلی می خوره!
پس یا بهت دروغ گفته! حالا یا درسشو یا سربازیشو یا شما بد توضیح دادی!
یاعلی![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)