ببین من نمی دوم ماجرات چیه! آخه این یه تاپیک دیگست ولی اگه اون دانشجوه باید بگم قطعا در هر دوره ی خدمت هم که باشه معافیت تحصیلی می خوره!
پس یا بهت دروغ گفته! حالا یا درسشو یا سربازیشو یا شما بد توضیح دادی!
یاعلی