
نوشته اصلی توسط
ester
سلام آقا امیر با پیشنهاد شما موافقم..راستش همین که فعالیت بدنی رو از پیاده روی گرفته تا ورزش دیگه شروع میکنم روحیم از این رو به اون رو میشه..احساس خوبی پیدا میکنم...مطالعه رو خیلی خیلی دوست دارم..چند روز پیش یک کتابی که خیلی دوستش دارم و خوندنش بهم آرامش میده میخواستم بخونم ولی متاسفانه به شدت استرس دارم اصلا نتونستندرشو باز کنم !!!و یک صفحشو بخونم!!!اما به دلیل شروع امتحاناتم فقط فعلا میتونم بعضی روزا یک پیاده روی 1 ساعته تنها جای نسبتا کم رفت و آمد(که ازش خاطرات شیرینی دارم یک مسیر مشخصی هستش و هر وقت اونجا میرم نا خودآگاه میخندم!)مکان سبز و و آرومیه برم..تا بعد امتحاناتم که حتما اون ورزشی رو که خیلی دوستش دارم برم....از راهنماییتون ممنونم..
علاقه مندی ها (Bookmarks)