RE: باهام حرف بزنید...
یه مقدار به خودت مسلط باش می دونستی بیشتر مشکلات زنها از همین زود به آخر خط رسیدن و کلافه شدن و ناراحت شدنشونه!!!
یه مقدار اگه تحملت رو بیشتر کنی اونهم آروم آروم نرم میشه
دلم می خواد یه حرفی رو دم گوشی بهت بگم همه توی زندگیشون مشکل دارن ولی هیچکس به اندازه خودمون نمی تونیم از یه پر کاه برای خودمون کوه بسازیم بعضی حرکتها رو باید قبول کرد و پذیرفت حتی اگه دلیلی براش پیدا نکنی
به خوبیهای شوهرت به اخلاقهای قشنگش فکر کن و فیلم چتری برای باران رو هم ببین من دیروز توی تلویزیون دیدم خیلی نکته های ظریفی توش بود به درد همه ما می خوره
hypocrite
boredom sets into the boring mind
علاقه مندی ها (Bookmarks)