لرد حامد میشه در مورد نحوه برخوردا و شناخت آدما هم مطالبی رو اضافه کنی منظورم شخصیت شناسی از روی حرکات/ پوشش/نوع حرف زدن / قیافه/طرز نگاه کردن /کلماتی که استفاده میکنن/و یا اینکه وقتی آقا یا خانمی از کسی خوششون میاد وطرفشون این رو نمی دونه از نظر روانشناسی و شخصیت چطوری رفتار میکنن مثلا من شنیدم آقایون وقتی عاشق خانمی میشن برای اینکه متوجه نشه یا باهاش لجبازی میکنن ویا بی محلی میکنن.ممنون مطالبی رو که میاری مفیدن و من همه رو ذخیره میکنم .البته لازم نیست حتما اینجا باشه هر جا که مناسبه.