از اينكه جواب داديد متشكرم. مشكل ما مشكلات معمول است اما همان هم اغلب از اين مسئله نشات ميگيره.
يكي دوبار باهم به مشاور مراجعه كرديم.دفعه اول آقاي مشاور خيلي با ملاحظه با ايشون صحبت كرد كه دوباره بياد اما بعد كه برگشتيم خيلي عجيب بود كه همه چيز را وارونه قلمداد كرد و به همه گفت مشاوري كه خودش پيشنهاد كرده (يعني من)، گفته زنم داراي مشكل داره واصلا يك جور ديگه همه چيز را نشون داد.دفعه دوم به يك پزشك خيلي معروف مراجعه كرديم
ايشان به من گفت با شماديگه كاري نداريم بايد همسرتون چند جلسه مراجعه كنند.
جالبه كه شوهرم گفت ،مشاور گفته تو ديگه قابل مداوا نيستي، آب از سرت گذشته!! ولي خوب منو ميخواد ببينه. من هم از تمام مشاور ها اطلاعاتم بيشتره پس نيازي ندارم!
باورتون نميشه به گوشي موبايلش چسبيده خيلي افراطي.
خلاصه اينكه حاظر نميشه به مشاور مراجعه كنيم. اونقدر هم به بچه ها محبت ميكنه وگاه گاه به خودم وكلي صفات خوب ديگه كه خيلي وقت ها بخاطر خودش دلم ميسوزه.تو سراشيبي كه به نيستي ختم ميشه با سرعت زياد داره ميره جالبه كه مادرش هم هولش ميده!! خيلي دوست دارم نجاتش بدم بخاطر خودش بخاطر بچه ها آيا ميشه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)