دو پرسش مهم:
1-آیا با اینکه می گویی پسر قبلی راذفراموش کرده ای،هنوز در فکرش نیستی؟ . . . .
2-از نظر اندام و بدن از چه چیزش بدت می آید؟قد،ماهیچه،عینکی بودن،طاس بودن یا چاقی و لاغری ایشان؟
3-چته؟
تشکرشده 926 در 486 پست
دو پرسش مهم:
1-آیا با اینکه می گویی پسر قبلی راذفراموش کرده ای،هنوز در فکرش نیستی؟ . . . .
2-از نظر اندام و بدن از چه چیزش بدت می آید؟قد،ماهیچه،عینکی بودن،طاس بودن یا چاقی و لاغری ایشان؟
3-چته؟
تشکرشده 0 در 0 پست
-چته رو هستم .. نمي دونم.... مطمئن نيستم .... گاهي انقدر حس بدي دارم كه گريم مي گيره....گاهي هيج حسي بهش ندرم....:(
به فكرش؟ نه!!!نيستم... مطمئنن يادش هست اما فكرش؟ نه!!!در ضمن من چيزي رو پنهون نكردم ايشون تاحدي مي دونن ..
بدنش ... فرم هيكلش و بدن پر موش!!!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)