یک سؤال: اینکه چرا آقایون فکر می کنند در مسایل و مشکلات زندگی خودشون تنهایی باید بار مسایل رو به دوش بکشند.؟چرا فکر می کنند اگر از خانمها نظر و مشورت بخوان شخصیت و تواناییشون میره زیر سؤال؟
آقایون عزیز:
به همون میزانی که شما نگران زندگی هستید خانم شما هم نگرانه. لطفاً مشکلات رو با او هم در میون بگذارید تا با بیخبری و سرگردانی مواجه نشه. نگفتن مسایل از طرف شما باعث نمی شه خانمها راحت باشند و به چیزی فکر نکنند. بلکه تنها در گردابی از افکار باقی می مونند و اینکه آیا واقعاً مشکلی نیست؟ زنها این طور وقتها تنها به این می اندیشند که از طرف آقایون بهشون بهای لازم داده نشده و از زندگی مشترک احساس خوبی نخواهند داشت.
خواهشاً با خانمها در باره مشکلات بحث کنید. حتی اگر نتوانند کمک کنند حداقل همدرد خوبی هستند.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)