سلام دوستان عزیز:
من هم همین مشکل رو دارم؛با وجود اینکه همه ی چیزهای مورد علاقه ام رو بدست آوردم ولی این مساله هنوز حل نشده!گاهی فکر میکنم با وضع فعلی جامعه-و اینکه افراد پررو و بی ملاحظه خیلی زیاد شدن -نمی تونم تو این جامعه زندگی کنم.به همین خاطر هم می خواهم برای(بخوانید به بهانه ی) ادامه تحصیل از ایران برم(با وجود اینکه خیلی ایران رو دوست دارم).لطفا دوستان دیگه راهنمایی کنن.