خوب این یک صفت خوبی هست که دغدغه در مورد ازدواچ کردن داری. همین که به این سایت امدی و همچنین مطالب اینجا و مشورتهای دوستان هم کمک میکنه که بهتر تصمیم بگیری. من یک جائی در کتاب " آیا تو آن گمشده من هستی؟ " بارابارا دی انجلیس خوانده ام که سه پایه را برای ازدواج مطرح میکنه جاذبه ، تفاهم و تعهد. خوب این جاذبه ها و به قول یکی از دوستان " هم فرکانسی " برای آدم در زندگی در برخورد با خیلی از آدمها پیش می اید. خوب در رابطه با ازدواج باید فراتر از این جاذبه ها ، فکر و عمل کرد میگه که آدمی بایستی لیست تفاهمی درست کنه و بعد هم عملآ باید دید که تفاهم ها تا چه اندازه است.و در بستر های و موقعیت های متفاوت آدمی باید قرار بگیرد و تا خود و طرف مقابل خود را بهتر بشناسد. علاوه بر آن مشورت با دیگران در زابطه با انتظارات از زندگی هم در این رابطه مهم میباشد. تعهد و مسئولیت پذیری ، هم بایستی با هم صحبت بشود و هم واقع نگر بود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)