نقل قول نوشته اصلی توسط khoshbavar
mohat جان سلام،در مورد راهى كه یپشنهاد كردم حتى نظر هم ندادى،به نظرت مسخره اومد؟ واقعا نميدونم چى بگم،از گفتنِ اينكه اين آقا بلا نسبت ديونه هست و بى رحم و .... هم شديدا خود دارى ميكنم و از اون محال تر اينكه بگم ايشون ارزشِ علاقه شما رو ندارن كه واقعيت امر اينه كه شما كاملا از ايشون دل سرديد و ناراحت و گوييا نظراتي كه شما رو تشويقِ به ختم اين ازدواج مى كنرو مناسبتر ميبينيد ،البته اين برداشتِ شخصىِ منه و ميتونه كاملا بر عكس باشه،موفق باشى.
ما براي وصل كردن امديم
ني براي فصل كردن امديم
دوست من اصلا اینطور نیست، اما فعلا نمی توانم موهایم را بولند کنم چون بتازگی مش کردم؛ هم کلی پول دادم و هم بهم می آید.
از طرف دیگر من دوست ندارم از همسرم جدا شوم. و در مرحله اول دلم می خواهد مشکلمان حل شود ولی اهل باج دادن نیستم.