آزاده جان، همسر من اپتومتر(از شاخه های پیراپزشکی) است. او هم خانه و ماشین دارد. اما در خانه من زندگی می کنیم و او بخشی از قسط خانه را بعنوان اجاره خانه می دهد. ماشین من هم بهتر از اوست.
یکبار دست رویم بلند کرد. من هم رفتم از پزشک قانونی تاییدیه گرفتم اما کلانتری شکایت نکردم و فقط دوست صمیمی اش و همسرش را دعوت کردم تا نزد آنها تضمین دهد که دیگر دست رویم بلند نمی کمد و تا مدتها قهر بودیم تا سرانجام خودش برای آشتی پا پیش گذاشت، تا 2-3 ماهی هم خوب بود، در کار خانه کمکم می کرد و تا محل کارم مرا می برد. اما با پیش آمدن کوچکترین اعتراض از جانب من، روز از نو و روزی از نو.






علاقه مندی ها (Bookmarks)