سلام
اول از همه از نیلوفر و هما خانم ممنونم که منو راه نمایی کردن. واقعا خوشحالم که هنوز آدمهایی رو میبینم که با شعور و با فهمن. درسته حق با شماست شاید من زیاد دارم یه تنه میرم جلو شاید بهتره از یک بزرگتر کمک بگیرم. ولی مشکلم اینه که مادرشون دیگه جواب تلفن من هم نمی ده. منم نمی خوام همکارم بیشتر از این تو خونه اذیت شه. چون 2 بار پدرش حالش بد شده سره جر بحث. ولی موضوع اینه موضوع اینه که سالها برای این عقیده ها صبر و تحمل کردم تا دختره مد نظرم رو پیدا کنم و اینو می دونم منم برای اون همینم. برای همین نمی تونم بزارم انتخاب اشتباه آدما به اسم قسمت برام نوشته بشه. خیلی جاها ما اشتباه می کنیم و میگیم قسمت بود. درسته خدا می دونه قراره چه اتفاقی بیوفته ولی همیشه خودش همه ی کارو انجام نمی ده. اگه اینجوری بود که ما با بقیه مخلوقات چه فرقی می کردیم؟ برام انتخاب نادرست آدم های دیگه توجیح پذیر نیست. ولی امیدوارم پدر مادر ایشون به جز عقایده خودشون به عقاید دیگران هم احترام بزارن.
بازم از راهنماییتون ممنونم.
مرسی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)