ای صاحب دل ها و امید جهان!
چقدر این دنیا بدون تو سنگین است! خسته شدیم از این همه دوری و انتظار
هر روز که می آید دلمان بیشتر هوای تو را می کند
دیگر تاب نداریم در این ظلمت بمانیم ای کاش امروز یا همین فردا صدای قدم هایت را بشنویم بیا و این انتظار طولانی را پایان بده
بیا و با آمدنت غصه ها را ببر و شادی را بیاور ما منتظریم با چشمانی اشک آلود و قلبی مشتاق.
مهدی جان!
بیا که جهان بی تو، جهان حقیقی نیست تعجیل کن![]()







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)