با سلام و احترام
در تاپیک های قبلی ات به خصوص تاپیک سال 1403 مکرر برایت پست گذاشتم و اشاره کردم به خاطر وسواس فکری و کمالگرایی ات در هنگام تصمیم دچار تعارض شده و به تردید می افتی.
از طرفی دیگر مکرر پیشنهاد دادم که مشکل شما نیاز به جلسات مستمر با یک مشاور با تجربه دارد.
اینکه در فضای مجازی سرچ کنی یا با هوش مصنوعی گپ بزنی یا اینجا پست بگذاری تا اندازه ای آرامت می کنه ، اما در تصمیم گیری می مانی.
خواهش می کنم مانند تاپیک های قبلی ات بی توجه به مشاوره های ما رها نکن و باز به ناآرامی های خودت مشغول نشو.
"شما به خاطر مزمن شدن مشکلتون و درمان نصفه و نیمه می توان گفت که مقاوم به راه حل شده اید لذا حتما و حتما نیاز به جلسات مستمر حضوری با مشاور داری فقط همین"








علاقه مندی ها (Bookmarks)