به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 39 از 40 نخستنخست ... 919293031323334353637383940 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 381 تا 390 , از مجموع 396

موضوع: گلِ نرجس

  1. #381
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام
    ممنون

    جواب این سوال چند امتیازی چیه

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها


    حالا ما هم عهدی داریم با امام زمان مون، که باید وفا کنیم، ولی اون عهد چیه؟

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  2. 2 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    gholam1234 (چهارشنبه 16 آبان 03), باغبان (چهارشنبه 16 آبان 03)

  3. #382
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
    سلام
    ممنون

    جواب این سوال چند امتیازی چیه
    کمتر ستم کنیم و صبحها که از خاب پا میشیم، صلوات بفرستیم

  4. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (پنجشنبه 17 آبان 03), باغبان (چهارشنبه 16 آبان 03)

  5. #383
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها

    حالا ما هم عهدی داریم با امام زمان مون، که باید وفا کنیم، ولی اون عهد چیه؟
    ................................................

    دو زمان مطرح هست .
    -یکی زمان غیبت ( منظور زمانه ای هست که دعوت همگانی نشده )
    -یکی زمان ظهور و قیام



    در زمانه غیبت عهد ما اینا باشه :
    -خودشناسی
    -خودسازی
    -خداشناسی
    - امام شناسی
    - عمل صالح
    - زندگی سالم
    - بدونیم واجب اصلی چیه ( در پست های قبل از آقای جوادی آملی گذاشتم یه مطلبی را)
    - همیشه آماده بودن و کوله بار سبک داشتن - در مسیر مهدویت حرکت کردن و خدمت در این مسیر .



    در زمانه قیام و ظهور :
    - ملحق شدن به امام
    - دست بسته تسلیم امام بودن ( در همه چیز )



    **چیزی که بنظرم خطرناکه اون تعصبه هست - یعنی الان ما یه باوری داریم و فکر میکنیم درسته -مثلا امام مییاد بعد میفهمیم بعضی باورهای ما اشتباه بود - اینجا باید دور باشیم از تعصب .
    ان شالله همه روی خودمون کار کنیم و در مسیر باشیم در هر زمانه .



    ** Mvaz عزیز نظر من اینا بود - ولی باز از دوستان و کارشناسان مربوطه بیشتر جویا شو



    ​​
    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 16 آبان 03 در ساعت 23:25 دلیل: تایپی

  6. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    Mvaz (پنجشنبه 17 آبان 03)

  7. #384
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 04 [ 11:02]
    تاریخ عضویت
    1399-12-20
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    16,987
    سطح
    83
    Points: 16,987, Level: 83
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 363
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,107

    تشکرشده 1,128 در 455 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    122
    Array
    اَلسّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خَلیفَةَ الرَّحْمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا شَریکَ الْقُرْآنِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا قاطِعَ الْبُرْهانِ . اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا إِمامَ الْإِنْسِ وَ الْجانِّ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ وَ عَلى آبائِکَ الطَّیِّبینَ ، وَ أَجْدادِکَ الطَّاهِرینَ الْمَعْصُومینَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ.


    سلام بر تو اى صاحب عصر و زمان ؛ سلام بر تو اى جانشین خداى رحمان؛ سلام بر تو اى شریک و هم‏سنگ قرآن؛ سلام بر تو اى داراى دلیل و برهان قاطع؛

    سلام بر تو اى امام آدمیان و جنّیان؛ سلام بر تو و بر اجداد پاک و پدران پاکیزه ‏ات که معصوم بودند ؛ و رحمت و برکت‏ هاى الهى نثارتان باد



    اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری (س)

  8. 3 کاربر از پست مفید طنین باران تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 26 بهمن 03), الهه زیبایی ها (دوشنبه 29 بهمن 03), باغبان (چهارشنبه 24 بهمن 03)

  9. #385
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

  10. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 26 بهمن 03), مدیرهمدردی (یکشنبه 28 بهمن 03), الهه زیبایی ها (دوشنبه 29 بهمن 03), طنین باران (یکشنبه 12 اسفند 03)

  11. #386
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    یه مقدار از شب ُ روز اگه تونستیم به فکر بشینیم … اون فکر برامون برکت داره .
    عادت بدیم خودمون ُ … یه چند دقیقه ای …
    اینکه کیستیم ؟ کجا میریم ؟ خلقت چیست ؟ …
    علامه حسن زاده آملی (ره)




    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 01 خرداد 04 در ساعت 18:33 دلیل: تایپی

  12. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 04 خرداد 04), طنین باران (یکشنبه 19 مرداد 04)

  13. #387
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    فصل های دنیا می روند و می آیند ...
    هوا گرم ِ ولی نمی دونم چرا همه جای دنیا سرماست ،،،
    درختان و گل ها فصل تازه ای میخواهند ....
    یه فصل پاک یه فصل ِ امنُ بی وحشت برای ما که یه گلبرگ زود رنجیم
    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 02 مرداد 04 در ساعت 01:36

  14. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (پنجشنبه 02 مرداد 04), paiize (پنجشنبه 02 مرداد 04), فرشته اردیبهشت (جمعه 03 مرداد 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 12 مرداد 04), طنین باران (یکشنبه 19 مرداد 04)

  15. #388
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  16. 3 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (یکشنبه 12 مرداد 04), باغبان (شنبه 11 مرداد 04), طنین باران (یکشنبه 19 مرداد 04)

  17. #389
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 04 [ 11:02]
    تاریخ عضویت
    1399-12-20
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    16,987
    سطح
    83
    Points: 16,987, Level: 83
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 363
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,107

    تشکرشده 1,128 در 455 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    122
    Array
    ماه پیشونی نشونیتو ندارم
    بی قرارم بی قرارم
    ═══ ⟮✿⟯ ═══
    هیچکی به داد این دل خسته ام نمیرسه
    بگو کجایی که به تو دستم نمیرسه
    ═══ ⟮✿⟯ ═══
    ماه پشت ابر من یک شبم بیرون بیا
    رو به بارون میزنم ابرا برن پشت این بارون بیا
    التماسامو ببین بغضمو نشکون بیا
    حال مجنون ناخوشه لیلای من دیدن مجنون بیا
    ═══ ⟮✿⟯ ═══
    ماه پیشونی نشونیتو ندارم
    بی قرارم بی قرارم
    ماه پیشونی به عشق تو دچارم
    بی قرارم بی قرارم
    ═══ ⟮✿⟯ ═══
    ماه پیشونی نشونیتو ندارم
    بی قرارم بی قرارم
    ماه پیشونی به عشق تو دچارم
    بی قرارم بی قرارم
    ═══ ⟮✿⟯ ═══
    یابن الحسن یابن الحسن
    یابن الحسن یابن الحسن
    یابن الحسن یابن الحسن
    یابن الحسن یابن الحسن

  18. 3 کاربر از پست مفید طنین باران تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 19 مرداد 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 19 مرداد 04), باغبان (یکشنبه 19 مرداد 04)

  19. #390
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیه 16 سوره حدید :

    أَلَمْ يَأْنِ لِلَّذِينَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِكْرِ اللَّهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ وَلَا يَكُونُوا كَالَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِنْ قَبْلُ فَطَالَ عَلَيْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ ۖ وَكَثِيرٌ مِنْهُمْ فَاسِقُونَ
    آیا برای اهل ایمان وقت آن نرسیده که دل هایشان برای یاد خدا و قرآنی که نازل شده نرم و فروتن شود؟
    و مانند کسانی نباشند که پیش از این کتاب آسمانی به آنان داده شده بود، آن گاه روزگار [سرگرمی در امور دنیا و مشغول بودن به آرزوهای دور و دراز] بر آنان طولانی گشت،
    در نتیجه دل هایشان سخت و غیر قابل انعطاف شد، و بسیاری از آنان نافرمان بودند.



    ----------------------------------


    با ما حرف میزنن
    أَلَمْ يَأْنِ ( وقتش نشده )
    ما چی میگیم :
    باشه میام -الان که بچه هستم حالا بذار بزرگ بشم - مدرسه برم :)
    میگن باشه .( با مهربانی )




    دوباره صدا میاد :
    أَلَمْ يَأْنِ ( وقتش نشده )
    ما دوباره میگیم : نزدیکای کنکوره - دانشگاه قبول بشم- سربازی برم تا بعد ...
    باز میگن باشه ( با مهربانی )




    دوباره صدا میاد :
    أَلَمْ يَأْنِ ( وقتش نشده )
    ما دوباره میگیم : نه باید سر کار برم - ازدواج کنم - بچه دار بشم :)
    باز میگن باشه .( با مهربانی )





    دوباره صدا میاد :
    أَلَمْ يَأْنِ ( وقتش نشده )
    باز میگیم بذار کارم را توسعه بدم - بچه هام را عروس و داماد کنم - باشه میان حالا ...
    باز میگن باشه ( با مهربانی )




    همین طور میریم جلو ...
    یه موقع چشمامون را باز میکنیم و میبینیم عمرمون تموم شده.
    اونجا به ما میگن : حیف شد می تونستیم خیلی رفاقت کنیم ...کاش از بچگی رفاقت میکردیم .






    به قول یه بنده خدایی ، مسیر دنیا مسیر پر پیچ و خمی ست ....سعی کنیم چراغ به دست و هوشیار باشیم ...
    میگن امکان داره ظهور ناگهانی صورت بگیره ....شاید خیلی از علائم اتفاق نیافته ....این یعنی باید همیشه آماده بود ...
    مهم اینکه در مسیر باشیم و خودمون را نگه داریم تا از قافله جا نمونیم ...
    اگه کوله بار سفر دنیویمون سنگین باشه از قافله دور میشیم و جا می مونیم .
    مطلب بعد که خیلی مهمه نیت ها ست ... قبل از شروع کاری سعی کنیم نیت ها را تعالی انتخاب کنیم ....
    یعنی در یه مکان ، یه اداره ، یه شهر و ...آدم ها دارن یه کار مشابه را انجام میدن .... ولی نیت ها فرق میکنه .... طبیعتا سفر و مقصد هم مفهوم دیگری داره ،،،
    میخوایم بریم سر کار - میخوایم مطلب جدید یاد بگیریم - میخوایم به دیگران کمک کنیم - یکی را خوشحال کنیم و... بگیم به نیت امام زمان میخوام این کار را انجام بدم - این کمک را بکنم - این خشم را کنترل کنم - این فرد را خوشحال کنم ...یه دلی را آباد کنم...
    کاش بتونیم در زندگی زمین دل ها را آباد کنیم ، بتونیم خوشحال کنیم ، یه گره ای سعی کنیم حتی کوچیک باز کنیم و اگه نه همدلی کنیم و اگه نه باز، کنارش باشیم ....و حداقل اینکه میتونیم دعا و طلب خیر کنیم .
    شاید فکر کنیم زمین های دنیا ( ملک - ساختمون و....) ارزش و قیمت بیشتری داره تا زمین دل ها ....
    ما در مسیر زندگیمون قرار نیست که از نعمت های خوب الهی استفاده نکنیم ،،،
    می تونیم شغل و درآمد سالم داشته باشیم - میتونیم به خودمون و دیگران خدمت کنیم - میتونیم ازدواج کنیم و با همسرمون بشیم دو بال یه پرنده و در مسیر بهتر حرکت کنیم ...
    مهم اینکه یاد خدا را فراموش نکنیم .

    در پناه حضرت دوست










    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 06 بهمن 04 در ساعت 00:21 دلیل: ترکیب پست

  20. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 09 شهریور 04), paiize (جمعه 07 شهریور 04), مدیرهمدردی (سه شنبه 11 شهریور 04), zolal (چهارشنبه 12 شهریور 04)


 
صفحه 39 از 40 نخستنخست ... 919293031323334353637383940 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.