( إِنَّا للَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ )
با کمال تاثر و تالم با خبر شدیم مادر خانم فرشته اردیبهشت به رحمت خداوند رفتند،
خانم فرشته اردیبهشت گرامی
فقدان مادر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته
و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.
داغ عزیزان مسئله ای منحصر به فردی هست که هرگز برای دیگران درکش میسر نیست. و این مسئله فقط و فقط در درک خود فرد می گنجد و حس می کند. با این و جود اعلام می کنیم که برایمان مهم هست که به نوبه خود همراهی و همدردی داشته باشیم و در غمتان شریک شویم.
داغ عزیزانمان







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)