ممنونم آقای امین
چه قدر خوب و دقیق موضوع رو شکافتید
دقیقا همینه
صادقانه وقتی بهش فکر میکنم که خب مثلا استعفا دادم بعدش تو خونه جی کار کنم ؟ هیچی به ذهنم نمیاد !
کار خونه و مراقبت از بچه چیزی نیست ک من این ۱۱ سال براش دوییدم و همیشه عادت دارم ی هدفی وجود داشته باشه و بدوعم برای رسیدن بهش
در حالی ک قطعا تو خونه موندن این عادت رو تحت شعاع قرار میده
مسئله ی مالی هم ک به شدت منو مردد میکنه چون حداقل این سه چهار سال اخیر درآمد من از همسرم بیشتر بوده و الان با حذف شدن اون بخش مالی نمیدونم چ بلایی سرمون میاد
با اینکه همسرم همش میگه میتونه بیشتر کار کنه و زندگی رو جمع کنع ولی خب لازمه اش اینه ک من هم از یه سری مخارج صرف نظر کنم ک الان اون بخش هم برام بسیار سخته انجام دادنش
متاسفانه امکان مرخصی طولانی مدت ندارم و به فکرش هستم ک تا عید تحمل کنم شاید ۱۵ روز عید بهم فرصت استراحت و برنانه ریزی واسه این مسئله رو بده








علاقه مندی ها (Bookmarks)