سلام شمیم
خداروشکر که حس و حالت بهتر شده،اما مراقب باش موقتی نباشه!
پیگیر حال خوب خودت باش
من نمیدونم چطوری هستی با اطرافیانت اما سعی کن راهشو پیدا کنی تا دیگه اون حس نفاق بین خودت و بقیه مادرها احساس نکنی!چون الان به این موقعیت ها احتیاج داری
چرا حس دورویی بهت دست میده؟فکرمیکنم به قول میشل جان خیلی به ذهنت اجازه دادی کنترلت کنه!
این حرفت مثل اینه که انگار دکترها خودشون اصلا بیمار نمیشن!
درسته نگاه مردم متفاوته اما مطمئنا خودت میتونی راهی رو پیش بگیری که این احساس رو درخودت و بقیه ایجاد نکنی تا بتونی راحتتر ارتباط بگیری








علاقه مندی ها (Bookmarks)