سلام آقا امین
به قول معروف درست زدید به هدف!دل آدمی!
خیلی نمیتونم اینجا بسطش بدم اما مشکل همون ذوقی هست که باید قلب آدم داشته باشه
خیلی نکته خوبی رو اشاره کردید،هنرمندی انسانهاست که درهای باز شده ی رحمت خداوند رو ببینه ودلش رو آماده کنه برای بندگی!بی هنری از خودمه!
این آیه ی زیبا رو هم قبلاً بهش توجه کرده بودم اما نه ازاین نگاه.
خیلی ممنونم







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)