سلام به همه دوستان
فکر میکردم بعد از مدتی که بیام کلی پست و تجربه و نکات خوب از دوستان میخونم و به به و...
اومدم دیدم نخیر!!فرشته مهربان من هنوزم منتظر اون نکات هستم
آقا امین ممنون که تلاش میکنید مطلب رو آسانتر و قابل هضمش کنید برای مخاطب،نکته ای راجع به انتخاب موقعیت یا شغل گفتید که درسته،آدم باید با توجه به شناختی که از خودش داره مراقب باشه توی هر موقعیتی خودش رو قرار نده. اما خب گاهی هم دوری از بعضی آدمها و موقعیت ها نشدنیه و انتخابی نیست!مثل خانواده،اونها رو چه کار کنیم؟به قول شما باید اینقدر کارکشته شده باشیم که این حال معنوی مستقل بشه از این حرفها!اما جدیدترین تجربه ی من این رو تایید میکنه که تا خودِ خداوند نخواد هیچ کدومِ این تجربه ها کار به جایی نمیبرد! امان از روزی که نخواد!!
تا خودش در رو به روی ما باز نکنه هیچی نمیشه،وسلام نقطه سرخط.
برمیگردیم از اول!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)