سلام الهه جان ممنون از احوال پرسیت نمیتونم بگم خوبم چون زیاد خوب نیستم و شدیدا دعا لازم
ولی خداروشکر توکل وامید م به خداست بلکه گشایشی حاصل بشه
در مورد عیدی کار خوبی کردی حرفی نزدی به هرحال به زور کهنمیشه هدیه گرفت هدیه ای به دل آدم میچسبه که طرف با میل خودش برامون بگیره حتی یه شاخه گل،به نظرم ارزش معنوی هدیه مهم تر از ارزش مادیشه
البته اینا رو اون موقع شاید نمیتونستم به روشنی الان درککنم یادمه اولین کادوی روز زن و که بهم داد چون طلا نبود و ارزش مادی چندانی نداشت خیلی بهم برخورد توقع داشتم اولین هدیه روز زن هدیه باارزش تری باشه ولی الان دیگه این چیزا خودبخود برام بی اهمیت شدن البته ایشون وضع مالی خوبی داشت و خریدن طلا موجب فشارمالی ایشون نمیشد واسه همین من خیلی تو ذوقم میخورد
اون چیزی که الان برام مهمه حضور یک تکیه گاه محکم که بشه روش حساب کرد اونم توی این دوره زمونه که کمتر کسی جرات داره برای ازدواج پاپیش بگذاره به نظرم پسرایی که الان سمت ازدواج میرن خیلی مردن چون شرایط سختی هست حقوق پایین اجاره بالا گرونی عدم امنیت شغلی
درسته که برا همه صدق نمیکنه ولی برای اکثریت شرایط همینه
نمیدونم دقیقا مشکلاتت چیا هستن ولی از خدا میخوام دلت آروم کنه و خیلی زود برید سرخونه زندگیتون








علاقه مندی ها (Bookmarks)