به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط dooo نمایش پست ها
    سلام الهه جان خوبی
    خوش میگذره اوضاع بر وفق مراد هست ان شاالله
    راستی عیدی رو گرفتی یا نه
    الهه جان به عنوان کسی که تجربه ی این دوران رو داشته خواستم چند جمله ای باهات حرف بزنم
    توی تاپیک حال و احوال دیدم نوشته بودی عیدی نیاوردن من هم چند سال پیش موقعی که در شرایط شما قرار داشتم چون دیده بودم اطرافیان سال های قبلش با جدیت بیشتری این اعیاد رو عیدی میبردن ،ته مایه ی ذهنم این بود واسه منم عیدی میارن اما تا اونجایی که یادمه خبری نبود از عیدی
    الان که واقعا دیگه به دلیل شرایط اقتصادی من دیدم حتی طرف سرویس طلا هم برای عروس نگرفتن زمان عقد در صورتی که رسمه موقع عقد سرویس طلا به عروس بدن اما شرایط عوض شده و دیگه مثل قبل نمیشه ریخت و پاش کرد متاسفانه

    یا یادمه منم مثل تو (حتی الانم درخواست پول برام خیلی خیلی سخته ) اصلا نمیگفتم که
    مثلا آرایشگاه میخوام برم پول میخوام با اینکه اون موقع من شاغل هم نبودم و ایشون به روی مبارک هم نمی‌آورد
    اما از این طرفم الان میبینم کسایی رو که با اینکه شاغل هستن دوران عقدشون سرماه مثل حقوق به حسابشون واریز میکنن
    اما من باشم سعی میکنم درخواست پول دوران‌ عقد نداشته باشم حتی اگر شاغل هم نبودم اماهمونطور که جناب مدیر فرمودن غیر مستقیم میگفتم
    مثلا میگم
    فلان موقع رفتم آرایشگاه اینقدر شد چه قدر خدمات گرون شده و یا مثلا اگه لباسی چیزی میخوای باهم برید بیرون دیگه ایشون زحمت میشکن حساب میکنن البته حتما تا الان دستت اومده که چه قدر نیازهای مادی شما براش مهمه و میخواد تامین کنه
    و یه نکته ی مهم اینکه نمیدونم الان چند وقته عقدین ولی نذارید از ۶ ماه عبور کنه که خیلی توصیه نمیشه دوران عقد طولانی ،لابلای صحبتات نوشته بودی واحد جدا دارن نمی‌تونید همونجا زندگیتون شروع کنید؟
    سلام عزیزم..حالت چطوره
    من متاسفانه حالم چندان تعریفی نداره ولی به امید خدا درستش میکنم
    اشتراک ازاد گرفتم...دعا کن برام
    نه عیدی که من مد نظرم بود نیاوردن...چیز خاصی هم من نگفتم البته فعلا.
    بیشتر چیزی که الان اذیتم میکنه همین خونه و تاریخ عروسی و بعد مسایل مالی هست...که ان شالله حلش میکنم.
    اون واحدی که گفتم تو شرایطی نیست که بتونیم زندگی مونو اونجا شروع کنیم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده است .

    dooo (یکشنبه 10 تیر 03)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.