خانم محترم ستاره سبز بهتره واقع بین تر بشوید شما هم اختلاف سنی زیادی دارید هم اختلاف فرهنگی فاهشی او سالها درآنجا با آزادی و بدون حجاب زندگی کرده و عادت کرده یقین بدانید تحمل نخواهد کرد به امزوز نگاه نکنید قبول کرده بعد به مشکل جدی در دیگر مسائل بر میخورید . من با این که در ایران هستم همسری مانند شما اختیار کردم ولی امروز بعد 8سال خسته شدم شما فقط چادری نیستید که باآن دخترهای آنجا که او با آنها بزرگ شده خیلی فرق دارید حتی با دختران امروز تهران هم تفاوت دارید و حتما این چادر و روش شما شمارا سنگین و متین بار آورده و او مثل امروز من زود خسته میشود . پس توصیه این حقیر را بپذیر و با کسی مانند خودت مومن و با محاسن ازدواج کن . اگه دوست داری 8 سال دیگر خود و همسرت را ببنین به قسمت : دیگه خسته شدم از این زندگی که من نوشتم مراجعه کن ببین من چه وضعی دارم و عبرت شما شود . موفق باشید.