با سلام
مثالی که در تفاوت حس ها در انجام دو کار آوردید. و در پی آن اشاره شما به تفاوت بین حس و منطق در دوراهی های پیش آمده بسیار گویا و گره گشاست. جای توضیح بیشتر و دقیق تر همچنان دارد تا بتوان به کار گرفت.
از شما به خاطر این پست ارزشمند تشکر ویژه دارم.![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)