ممنونم آقا امین که از تجربه تون برای نماز نوشتین
استفاده کردم،مخصوصا که گفتین فکر میکنید که دارید بهترین کار رو انجام میدید،به این نکته توجه نکرده بودم،به معنی حی علی خیر العمل بی توجه بودم،مرسی که گفتین.
اخلاص موضوعی هستش که توی این چند روز خیلی ذهنم رو درگیر کرده،مخصوصا بااین اتفاق اخیر و موجی که کشور دچارش شده
متوجه شدم که چقدر اخلاص من کمه!حتی به عنوان یک مادر هم خلوص نیت ندارم،چه برسه به عنوان بنده ی خدا!
اخلاص داشتن و برای خدا زندگی کردن به نظرم خیلی دل میخواد!
من حتی عاقبت به خیری بچه هام رو هم به خاطر آرامش خودم میخوام!نه به خاطر رضایت خدا!
آدم وقتی دقت میکنه به خودش میبینه که چقدر راه داره تا رسیدن به خدا!
مراقبت از روح و نفس هر روز پیچیدگی های جدیدی رو نشون میده و خداروشکر که خدا کمک میکنه به این مسایل توجه کنم تا شاید کمی من هم به راه راست هدایت بشم...







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)