
نوشته اصلی توسط
dooo
به جرات میتونم بگم بیشتر وقتا متناسب با اون حال و هوام خدا باهام حرف زده خیلی قشنگه خیلی حس خوبی داره پیشنهاد میکنم دوستان عزیزم شما هم امتحان کتید
سلام چه نکته جالبی اشاره کردید بارها این قضیه برای من پیش اومده و به جرات میتونم توی دو راهی های معنوی این روش چقدر به من کمک کرده
توی مسیر مراقبه معنوی تجربه مهمی که بارها امتحانش کردم این بوده که مواظب چشمها و گوشهام باشم که چی میبینه و چی میشنوه، به قول بزرگان مثل زنبور عسل دنبال چیزهای خوب باشید. بعد مدتی که روی این مساله مواظبت کردم اون حال خوب معنوی هم دوام پیدا کرده هم تقویت شده، یه احساس طراوت روحی که نمیشه اون رو وصف کرد انگار حرفهای خوب و حسهای خوب مثل باران معنوی هستند مدام روح و روان جلا و صفا میدن.
این وسط مواظبت بر زبان هم چقدر در مراقبه معنوی لازمه. حرفهایی که توی درستیش شک داریم یا ته دلمون میگه اینو به زبون نیاریم، بعدش که به زبون نمیاری بیشتر مطمئن میشی کار درستی کردی
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
ویرایش توسط ammin : دوشنبه 03 اردیبهشت 03 در ساعت 02:22
علاقه مندی ها (Bookmarks)