سلام عزیزان
برای رفع کسالتی آزار دهنده و اینکه چیز مهمی نباشه و به خیر بگذره به دعایتان نیاز دارم.
امید دارم باز هم دعاهایتان معجزه گر شود
آمین
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام عزیزان
برای رفع کسالتی آزار دهنده و اینکه چیز مهمی نباشه و به خیر بگذره به دعایتان نیاز دارم.
امید دارم باز هم دعاهایتان معجزه گر شود
آمین
Aram_577 (سه شنبه 04 مهر 02), dooo (یکشنبه 30 مهر 02), gholam1234 (دوشنبه 27 شهریور 02), maryam123 (سه شنبه 28 شهریور 02), Mvaz (دوشنبه 27 شهریور 02), میس بیوتی (جمعه 07 مهر 02), مدیرهمدردی (دوشنبه 27 شهریور 02), zolal (سه شنبه 28 شهریور 02), باغبان (پنجشنبه 13 مهر 02)
تشکرشده 309 در 154 پست
dooo (یکشنبه 02 اردیبهشت 03), Mvaz (جمعه 07 مهر 02), مدیرهمدردی (یکشنبه 09 مهر 02), باغبان (پنجشنبه 13 مهر 02)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
تشکرشده 2,261 در 917 پست
یاد اون فریادهای شهریور 1400 میفتم. چقدر هق هق گریه کردم. به اندازه کلی سال که عمر کرده بودم، توی یک هفته اشک ریختم. ازش خواستم حاجت رو بده. نداد.... مایوس شدم. برگشتم. یاد اون جمله بزرگواری افتادم که میگفت:
دعا کن، ولی اگر مستجاب نشد با خدا دعوا نکن، میانه ات با خدا بهم نخورد، چون تو جاهلی و او عالم. راضی باش به رضای خدا.
وقتی یه چیزی رو بدست میاریم؛ مغرور میشیم و میگیم ما این کار رو کردیم؛ به خدا قسم که لطف خدا بوده. اگه درخواست ما رو هم پس زده، منتی نیست. صاحب ماس و تصمیم بر این بوده...
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام آقا غلام
اوایل شهریور به رحمت خدا رفتن .
خدا به هممون کمک کنه و تا فرصت هست کمک کنه قدر عزیزانمون را بدونیم .
هر چیزی در درون انسان که برای انسان نیاز هست از راه درستش در طبیعت ، قابل برطرف و بهبود هست .
مثلا ما تشنه هستیم و نیازش هم با آب برطرف میشه ،،،
یه نیازی با یادگرفتن علم قابل برطرف هست ،،،
یه نیازی با صبر قابل بر طرف هست ،،،
نیاز به جاودانگی یه نیاز هست در هممون ،،، و این با مرگ جسمیمون و رفتن به برخ و قیامت قابل برطرف هست .
باز گشت همه به سوی اوست .
خدا اموات همه را هم بیامرزه .
تشکر .![]()
ویرایش توسط باغبان : جمعه 24 آذر 02 در ساعت 15:05
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام دوستان ، ان شاءالله سلامت و تندرست باشید ، حلول ماه رجب رو خدمت تون تبریک عرض میکنم
التماس دعا دارم از دوستان
دعا کنید درد استخوانم تسکین پیدا کنه ، مشکوک به روماتیسم هستم . ازمایشات لازم رو انجام دادم منتظر جواب هستم . چون نوزاد هم دارم خیلی اذیت هستم لطفا دعام کنید خدا بهم سلامتی بده تا بچه مو خوب بزرگ کنم و بهش رسیدگی کنم
ممنونم
dooo (یکشنبه 02 اردیبهشت 03), Mvaz (یکشنبه 24 دی 02), مدیرهمدردی (دوشنبه 25 دی 02), باغبان (چهارشنبه 19 اردیبهشت 03), حیاط خلوت (دوشنبه 25 دی 02)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام بر دعا گویان خیر خواه
همسر یکی از دوستان در اثر سکته مغزی بعد از جراحی بهوش نیامده و در کماست از دیروز هوشیارش بالاتر آمده،
مدد می خواهم و یک یاعلی برای دعای جمعی شما عزیزان که بارها شاهد اثر معجزه اسایش بوده ام. دلگرمم که با دعای خیر شما و هرذکری که دوست دارید برایش بخوانید که به زودی ان شاءالله بهوش خواهد آمد.
الهی خیر ببینید
آمین
ammin (شنبه 01 اردیبهشت 03), dooo (یکشنبه 02 اردیبهشت 03), gholam1234 (پنجشنبه 30 فروردین 03), Mvaz (پنجشنبه 30 فروردین 03), paiize (دوشنبه 03 اردیبهشت 03), مدیرهمدردی (پنجشنبه 30 فروردین 03), باغبان (چهارشنبه 19 اردیبهشت 03), طنین باران (شنبه 08 اردیبهشت 03)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
سلام به بزرگواران همدردی، از اونجایی که خودم شدیدا به دعا معتقدم، و وقتی همه راهکارهای عقلانی رو خودم انجام دادم، باز دست به دامان خداوند و ائمه اطهار میشم....
لذا از دوستان همدردی خواهش میکنم برای بنده گناهکارشو هم دعا کنن. فشارهای زیادی روم هست، که البته خیلیاش رو خود آدم باید هندل کنه، قبول دارم اینو. ولی بعضی جاها آدم فک میکنه دیگه کاسه صبرش لبریز شده، نیاز به نگاه خداوند هست، ببینه ما رو.....
ammin (شنبه 01 اردیبهشت 03), dooo (یکشنبه 02 اردیبهشت 03), Mvaz (شنبه 01 اردیبهشت 03), مدیرهمدردی (یکشنبه 02 اردیبهشت 03), باغبان (چهارشنبه 19 اردیبهشت 03), طنین باران (شنبه 08 اردیبهشت 03)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
التماس دعا...
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
----------------------
سلام به غلام عزیز و خانم طنین گرامی
یه اندیشه ای هست که میگه خدا از قبل مقدر کرده و حتما باید اون اتفاق بیافته و ما دعا کنیم فایده نداره و اون نمیاد خط بزنه ...
دعا خروج از زمانه ،،،
وقتی ما داریم دعا میکنیم میریم قبل از ابدیت ...قبل از ازلیت ،،،
یعنی قبل از اینکه دارن مینویسن ما میریم اونجا ارتباط برقرار میکنیم ...
دعا از زمان و مکان بیرون میره ...چون خدا در زمان که نیست ...ما متصل میشیم به ازل .... متصل میشیم به زمانی که دارن می نویسن .....اونجا دستور میدن این را خط بزن .
یکی از کارهای ما باید دعا باشه + باور به دعامون ،،،این دعا و راز و نیاز با خدا به حس دوستی به انسان میده .
مطلب بعدی هم راستا با مطالب بالاست :)
یه دانه میوه درون پوسته هست ...ولی باید بعد یه مدت از پوسته بزنه بیرون - مگرنه خراب میشه ....
ما هم باید هوشیار باشیم اگه میبینیم تو زندگی هر کاری میکنیم نمیشه و یا اون آرامش دلخواه خودمون را نمیرسیم برای اینکه دوست داریم درون پوسته باشیم ...
امکان داره دعاهای ما اینجوری باشه که میگیم خدایا بذار باشم درون پوسته (یعنی دوست داریم طبق دید خودمون حل بشه و در فضای امن خودمون باشیم و تغییری به خودمون ندیم ) ....
مشکلات ، ناراحتی ها میان تا ما دیدمون را عوض کنیم ، با تغییر دید ، اون مشکل و مسئله هم از نظر ما یه شکل دیگه ای پیدا میکنه و بهتر مسائل را هضم و یا حل میکنیم .
فلسفه این دنیا اینکه با ما کاری کنه از اون پوسته خارج بشیم، اگه خارج نشیم خراب میشیم .( این لطف خداست ) ،،،
یه جاهایی در زندگی فشار خیلی سخته – قابل تحمل نیست – دقیقا زندگی دست گذاشته روی نقطه ضعف ما و نفسمون بالا نمیاد .
پیغام این فشارها چیه؟
میخواد بگه : تو بیشتر از زمان مقرر در پوسته بودی و زیاد بزرگ شدی !
چون در این پوسته جا نمیشی رنج میکشی و فکر می کنی این رنج طبیعی هست ..
پس همیشه دعا کنیم ولی اگه یه جا دیدیم جلو نمیره ( از دید خودمون ) قضیه دانه و پوسته میوه یادمون باشه .
دعا و نذر در مسیر به ما کمک میکنه ... اینجوری یا اون اتفاق را خط میزنن و یا اون دعا و یا اون نذر یه کاری میکنه از پوسته راحت تر خارج بشیم و یه سطح بالاتری اوج بگیریم .
در پناه حق![]()
ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 14 مرداد 04 در ساعت 16:20
Mvaz (سه شنبه 14 مرداد 04), paiize (سه شنبه 14 مرداد 04), طنین باران (پنجشنبه 16 مرداد 04)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)