به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #4
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    خواهش میکنم

    یکی از مواردی که لازمه روی اون دقت داشته باشین، این هست که باورهای خودتون رو بررسی کنین.
    چقدر تابع واقعیت ها و چقدر تابع ذهنیات شما، چقدر منطقی و چقدر غیر منطقی هستن.
    اتفاقاتی که در زندگی ما در حال رخ دادن هستن مهم نیست چه نوع اتفاقین ( بدنیا آمدن خواهر یا برادر، قبولی در آزمون، تغییر شغل، جدایی والدین و... ) ، اینها همه از باورهامون رد میشن، بعد تعبیر به خوب یا بد خواهند شد.

    * باور عقلانی چه نوع باوریه؟

    ۱. افراطی نیست.
    ۲. انعطاف پذیر هست.
    ۳. منطقی و عقلانی هست.
    ۴. در جهت رسیدن به اهداف و حال خوب هست.

    شما وقتی درباره مادر همسرتون نوشتین، گویی درباره فردی مینویسید که از خیابون پا شده، اومده و وارد زندگیتون شده.
    اینکه میگم خانواده یعنی لولا، به این منظور هست که شما قبول کنید به غیر از همسر، اعضای دیگری هم به شما پیوستن و این پیوندها ناگسستنی هست.

    نقل قول نوشته اصلی توسط zeynab1990 نمایش پست ها
    الان مشکل اصلیم اینه آخرین باری که رفتیم خونشون گریه کرد که چرا زود به زود نمی آیید. هفته ای یکبار بیاید .
    حالا که سر و کلش پیدا شده، باید هفته ای یکبار هم ببینیدش. یک مورد کاملا معمولی که خیلی ها انجام میدن، برای شما تبدیل به مسئله ای آزار دهنده شده.

    پس اینکه او رو بهتر بشناسین و یک تعامل صحیح برقرار کنین، برای شما لازم هست.

    _ مورد بعدی، بفرض مثال درونگراها یکی از ویژگی هاشون بی نیازی به دیگران هست، برای همینم تا جایی که لازم باشه از دیدار حضوری اجتناب می‌کنن یا در ارتباط با بقیه دچار مشکلات مختلفی میشن.

    پس فردی که این حالت رو داره لازم هست تمرین کنه، این تمرین هم نباید به محیط های بسته مثل خانه و شخصیت های ذهنی ختم بشه، لازمه محیط رو عوض و افراد واقعی رو ملاقات کرد.

    این تمرین ها میتونه قرار گذاشتن با دوستان در پارک ، کافه یا فعالیت در کارهای گروهی و ... باشه. در این حالت شما در حال تقویت مهارت های خودتون هستین و عیب و ایراد ها شناسایی و روش ها بررسی میشن. لازمه ی اون هم؛

    ۱. انعطاف پذیری بیشتر، همراه شدن با جمع و بالا بردن آستانه ی تحمل.

    ۲. هنر خوب گوش دادن به حرف های دیگران برای ارتباط درست و شناخت بیشتر

    ۳. مدیریت منتقد درونی

    ۴. شروع فعالیت های گروهی، مثل ورزش گروهی

    ۵. خوندن مقالات مفید این لینک هست.

    دوستان گرامی ؛

    لطفا، انجمن آموزش استفاده از تالار همدردی را مطالعه بفرمایید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    zeynab1990 (شنبه 16 دی 02)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.