سلام، خوش آمدین
اگر زن و شوهر رو یه درب در نظر بگیریم، والدین اونها، خانوادشون لولای در هستن، هیچ دری بدون لولا ایستایی نداره.
ما وقتی ازدواج میکنیم، خانواده بزرگ میکنیم، ارتباط رو بیشتر میکنیم، از کلبه ی تنهایی، یا خانه ی کوچک خودمون در میایم و وارد محیط بزرگتری با آدم های بیشتری میشیم.
حالا لازمه یکسری مهارت ها رو یاد بگیریم، مثل مهارت های ارتباطی.
_ نمیخوام، درونگرام، خوشم نمیاد، بمن چه، حوصله ندارم، اخلاقم اینه و ... اینها میتونن سبب بروز مشکلات مختلفی باشن.
برای شما لازمه روی این مسئله که به خودتون بر میگرده، کار کنین.










علاقه مندی ها (Bookmarks)