سلام مریم عزیزم خیلی خوشحالم برام پیم گداشتی
خی ادمها بمرور جهانبینی نظرسلیقشون عوص میشه یامثلا مایه جیزهایی رو ملاک میزاریم ولی بعدچیزهای کوجیک که جمع میشه وتکرارمیشه ادم روخسته میکنه
نمیخواستم بگم مشکلاتم زیاده. فقط احساس خستکی ازوصع موجوددااشتم
تشکرشده 17 در 15 پست
سلام مریم عزیزم خیلی خوشحالم برام پیم گداشتی
خی ادمها بمرور جهانبینی نظرسلیقشون عوص میشه یامثلا مایه جیزهایی رو ملاک میزاریم ولی بعدچیزهای کوجیک که جمع میشه وتکرارمیشه ادم روخسته میکنه
نمیخواستم بگم مشکلاتم زیاده. فقط احساس خستکی ازوصع موجوددااشتم
maryam123 (دوشنبه 15 آبان 02)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)