به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 94

Threaded View

  1. #33
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    قانون عمل ...

    حرف های ما، دانسته های ما استعدادهای ما نهفته هستند و تنها وقتی واقعی می شوند که پای قانون عمل در میان باشد.
    ذهن‌ها پر هستند از مفاهیم گسترده و متنوعی که هر روز هم به تعدادشان اضافه می شود ولی تنها زمانی به راستی آنها را درک می کنیم که به کارشان بگیریم.
    عمل ما در جهان ما، منجر به درک می شود و اگر بخواهیم دانش ما به معرفت تبدیل شود باید این اندیشه ها را عملیاتی کنیم.

    رابیندرانات تاگور میگوید؛ با خیره شدن به دریا، نمیتوان از آن گذشت.

    برای زیستن در زندگی فقط به رویاها و آرزوها و اهداف نیاز نداریم، باید عمل را در زندگی مان گسترش دهیم.
    جهان ما عرصه انرژی و عمل است. علیرغم همه چیزهایی که می دانی و هستی، تنها عمل است که به زندگی ما دوام می بخشد.

    صحبت از عشق، بردباری، مسئولیت پذیری، انسان دوستی و مراقبت و آگاهی و ... هم آسان است و هم زیبا، ولی این عمل است که موجب درک واقعی ما از زندگی میشود و محدودیت ها و فرصت ها را به ما گوشزد میکند.
    تنها کسانی که به عمل متعهدند شیرینی رسیدن به قله را میچشند.
    عمل هیچ وقت آسان نیست، انفعال و شک و اهمال کاری همیشه هست، تبدیل تصورات مان به عمل، نیازمند انرژی، شهامت و جرأت ورزی است.

    قانون عمل یعنی حرکت در زندگی و خطر کردن؛
    قانون عمل می گوید؛

    بهتر است آن چه را درست است انجام بدهیم تا اینکه آن را انجام ندهیم و بهانه خوبی برای انجام ندادن آن داشته باشیم.
    ما نباید گرفتار واکنش شویم و فکر کنیم عمل است؛
    عمل یعنی انتخاب کنش مناسب در زمان مناسب؛
    برای غلبه بر سکون و انفعال سه واقعیت را باید پذیرفت؛

    ۱.باید انسانیت و حضور جسمانی مان را بپذیریم و محدودیت هایمان را به رسمیت بشناسیم.

    ۲.هیچ کس نمی تواند به جای ما زندگی کند و اینکه ما تنها در نتیجه ی کوشش های خودمان قوی تر می شویم.

    ۳.در عمل و واقعیت ناراحتی و ناملایمات وجود دارد، آن را بپذیریم و از آن عبور کنیم و به حرکت مان ادامه دهیم.


    ترس های ما وقتی شکسته می شود که عمل را به زندگی مان اضافه کنیم. گاهی باید عمل کرد و حرکت کرد و گاهی اوقات باید عمل کرد و هیچ کاری نکرد یعنی عمل در عین بی عملی.
    باید به قلب مان و بینشی که داریم اتکا کنیم و بفهمیم کی باید عمل کرد و چه زمانی باید نشست.
    فرصت زیستن کم است؛ شجاعانه و با چشم باز عمل کن و حرکتت را برای زیستنی نو ادامه بده.

  2. 2 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    maryam123 (پنجشنبه 06 مهر 02), مدیرهمدردی (دوشنبه 03 مهر 02)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.