به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 مرداد 02 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1394-9-15
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    5,884
    سطح
    49
    Points: 5,884, Level: 49
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چقد برام عجیب بود
    چقد همه چی زود گذشته که اصلا هیچ چی از اون روزام یادم نمیاد
    مرسی که اون تاپیک قدیممو برام فرستادین که همه چی برام یاداوری بشه
    یه مدت انقدر تنها بودم که رو اورده بودم به اون سایتای همسریابی و بعدش با راهنمایی هاتون حتما پشیمون شدم .
    و بعد یه مدتی روال زندگیم عادی شده بوده .
    ولی نمی دونم دوباره چرا بعد چندسال فراموش کردم و از طریق نت با این پسر آشنا شدم . خیلی برام عجیبه . چقد همه چی از یاد ادم میره . دقیقا یه دوره ای بخاطر تنهایی در به در تو سایتا دنبال راه حل بودم و وقتی راهی پیدا نکردم و کم کم عادت کردم به تنهایی بعد چندسال باز اشتباه کردم

    - - - Updated - - -

    میشه راهنماییم کنید چجوری عضو انجمن آزاد بشم ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید سبکتکین 61 تشکرکرده است .

    Mvaz (شنبه 14 مرداد 02)

  3. #2
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سبکتکین 61 نمایش پست ها

    میشه راهنماییم کنید چجوری عضو انجمن آزاد بشم ؟

    با سلام
    بله چشم حتما .
    می تونید برید اینجا حق اشتراک در قسمت انجمن آزاد مدل پرداختی خودتون را انتخاب کنید ( چند روزه باشه ) - وقتی پرداخت آنلاین را بزنید میره در صفحه پرداختی - پرداخت می کنید .
    بعد حتما برید اینجا تماس با ما ایمیل ثبت نامی تالار ، مشخصات نام کاربری خودتون در تالار همدردی و مدل پرداختی خود را بگید .
    بعد مدیر ان شالله آنلاین شد اوکی هست .
    بعد ( چه بَعد تو بَعدی شد به قول غلام ) شما باید برین در قسمت انجن آزاد و تاپیک خصوصی خودتون را بزنید یا می تونید به مدیر همدردی پیام خصوصی بزنین تا بیشتر راهنمایی کنن.




    یه راه دیگه هم هست - اون هم استفاده از ایتا .
    برین اینجا :
    https://eitaa.com/joinchat/3218014258C1dd064dfed
    کانال همدردی
    درخواست مشاوره تون را بدین .( پرداخت وجه غیر حضوری )
    در ایتا به ادمین پیام بدید .( مراحل مشاوره )
    آقای مدیر بهتون مشاوره میدن .
    ایتا راحت تره فکر کنم .
    دیگه هر جور راحتید .




    ....................


    نقل قول نوشته اصلی توسط سبکتکین 61 نمایش پست ها
    توی کتاب عیبی ندارد حالم خوش نیست که مشاورم بهم معرفی کرده بخونم خوندم که بهتره با آدم هایی مثل خودم و زخم خورده ارتباط برقرار کنم و این سایت رو یادم اومد
    تجربه میگم
    این کار را نکنید
    وضعیت شما الان اینجوری نیست .
    مثالی که میزنن در این جور مواقع همان مثال آپاندیس هست ،،، یه فردی که آپاندیسش گرفته باید سریع بره پیش متخصص .
    10 ها تاپیک و یا شاید 100 ها تاپیک من دیدم در این مدت حضورم در تالار این مدلی - تاپیک شخص به صفحه 10 رسیده ولی نتیجه برای شخص نداشته .
    یعنی شخص بعد 100 پست دوباره فیلش یاد هندستون کرده .
    در این جور تاپیک ها و ادامه دار شدن اون ، آبیاری احساسی صورت میگیره و اگه راهنمایی خوب هم صورت بگیره برای شخص ، حکم مُسکن را داره .
    یه متخصص باید یه صورت حرفه ای بالای کار باشه و شما هم تعهد داشته باشید برای تغییر و در این راه تلاش کنید و صبر داشته باشید ...
    تغییر درد نداره - تغییر انگیزه می خواد و چه انگیزه ای بهتر از اینکه برای بهتر شدن زندگیمون تلاش کنیم اون هم از راه درستش .
    با مدیر همدردی ادامه بدین و امیدوارم روزی برسه بیاین اینجا و تاپیک بزنین و بگین از تلاشتون برای حل این مشکل .
    یعنی روزی بشه بگید بچه ها من با مشاور دارم میرم جلو - این تمرین ها را انجام دادم و به این پیشرفت ها رسیدم .

    این چیزی که می خوام بگم هیج ارتباطی نداره به تاپیک شما ولی توش یه درسی داره که خودم رسیدم .
    ما سمت خونمون یه پارکه که وسط پارک یه خیمه ای زدن برای ترک اعتیاد .
    یعنی افرادی که همچین مسئله ای دارن می یان و به هم روحیه میدن .
    نمیخوام بگم بده و هیچ تغییری نداشته براشون - حتما داشته و دستشون هم درد نکنه - ولی اگه تخصصی میرفتن جلو خیلی بهتر بود .
    یعنی هر فردی یه مشاور متخصص میداشت و یا چند نفر میشدن یه گروه و زیر نظر یه متخصص - این کمپ های سیار شخصی ، زیر نظر متخصص بود ، جای تخصصی بود ،،، بهتر بود .
    شده فرد درمان اصلی را رها کرده و رفته بیشتر زمانش را تو این مسائل و روحیه دادن ها و گرفتن ها کرده و ببینه طرف مقابل چی کار کرده .
    بعد می بینه هر چی تلاش می کنه بازدهی بالایی نداره و دوباره وسوسه اون کار می یاد ذهنش ، چون هر فردی قاعده خودش را داره - روش خودش را داره و باید شخصی سازی بشه .
    روحیه دادن و هم نوع پیدا کردن درسته کمک می کنه ، ولی مشکل را بهبود نمیده لزوما ،،، و شده جایی اگه تخصصی جلو نره ،،، کار سختر بشه .
    اول باید اصل ریشه ، درمان و حل بشه ، بقیه چیزها می تونه تقویتی باشه .


    موفق باشید .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 15 مرداد 02 در ساعت 15:19 دلیل: اصلاح لینک تماس با ما

  4. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    Mvaz (یکشنبه 15 مرداد 02)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 مرداد 02 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1394-9-15
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    5,884
    سطح
    49
    Points: 5,884, Level: 49
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مشاوره رو دارم میرم و ادامه میدم . میگم متاسفانه هفته ای یبارم بزور میتونم برم و چون خیلی احساس ناراحتی و ضعف میکنم همش دوست دارم با کسی درددل کنم . انگار یکی باهام حرف میزنه یه کم برای چندساعتی حالم بهتره . وقتی با مشاورم صحبت میکنم حالم خوبه ولی دوباره فرداش چنان دلشوره ای میگیرم که حد نداره . خوابای وحشتناک میبینم شب ها. خواب دوست پسرمو میبینم که وسط یه جای وحشتناک منو میزاره میره غیبش میزنه . چون تنها زندگی میکنم نصف شبا با وحشت از خواب بیدار میشم .

    متاسفم که قبلا شرایطشو نداشتم که برم پیش مشاوره یعنی درواقع پولشو نداشتم و الان که میتونم برم پر از غصه و درد و دلشکستگی هستم .
    برام دعا کنید. ممنون ازتون

  6. 2 کاربر از پست مفید سبکتکین 61 تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 15 مرداد 02), باغبان (یکشنبه 15 مرداد 02)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.