چقد برام عجیب بود
چقد همه چی زود گذشته که اصلا هیچ چی از اون روزام یادم نمیاد
مرسی که اون تاپیک قدیممو برام فرستادین که همه چی برام یاداوری بشه
یه مدت انقدر تنها بودم که رو اورده بودم به اون سایتای همسریابی و بعدش با راهنمایی هاتون حتما پشیمون شدم .
و بعد یه مدتی روال زندگیم عادی شده بوده .
ولی نمی دونم دوباره چرا بعد چندسال فراموش کردم و از طریق نت با این پسر آشنا شدم . خیلی برام عجیبه . چقد همه چی از یاد ادم میره . دقیقا یه دوره ای بخاطر تنهایی در به در تو سایتا دنبال راه حل بودم و وقتی راهی پیدا نکردم و کم کم عادت کردم به تنهایی بعد چندسال باز اشتباه کردم
- - - Updated - - -
میشه راهنماییم کنید چجوری عضو انجمن آزاد بشم ؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)