با یادگیری و تقویت مهارت طراحی و نقاشی می تونیم در حوزه های مختلفی کار کنیم از جمله انیمت دو بعدی - انیمت سه بعدی - موشن گرافیک و....
پیشنهاد 5 : انیمت سه بعدی
هم باید طراحی خودتون را خوب کنید ( البته نه به صورت حرفه ای - طراحی دید هنری خوبی بهتون میده )
هم زمان هم مهارت فنی نر م افزار انیمت .
دوره طراحی :
- دوره زیر را پیشنهاد میدم - البته دوره های رایگان هم در اینترنت هست و می تونید استفاده کنید »
https://roshandesign.com/course/drawing-basics/
هم زمان با نقاشی مسیر انیمت :
https://www.circletc.com/fa/ndt/9058...8C%D8%B4%D9%86
در انیمیشن - فیلم های سینمایی - تیزرهای تبلیغاتی و ... می تونید وارد کار شوید .
با تلاش کم تر از یه سال می تونید به این هدف برسید .( البته میزان وقت گذاشتن و تلاش و تمرین خیلی مهمه )
آموختن ایستادن نداره - در این حوزه همیشه باید در حال یادگیری باشیم .
نرم افزار مایا بهترین نرم افزار این مسیره .
نرم افزار خوش دستی هست :)
این مسیرها پیشنهادی بود - دوره های رایگای خوبی هست که میشه استفاده کرد از جمله Help خود نرم افزار .
در پناه حق باشید .![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)