زلال عزیز سلام
بفکرت هستم، برای تو آرامش و برای پدر عزیزت طلب رحمت میکنم.
.................
پ.ن
عزیزان ما هر کدوم معنی خودشون رو در زندگیمون دارن، وقتی بهر دلیلی کنارمون نباشن باید ببینیم اگر بودن دوست داشتن ما رو در چه حالتی ببینن؟
جواب خیلیامون مشخصه، حتما دوست داشتن اوضاعمون خوب باشه. لبخندها، موفقیت ها، آرامشمون و ... رو ببینن. اگر آرامش اونها رو میخوایم باید اول خودمون به آرامش برسیم و این بیش از هر چیزی خوشحالشون میکنه.
خدا بهمه ی ما عمر با عزت بده، تن هممون سالم باشه و خدا روح همه ی رفتگان رو مورد بخشش خودش قرار بده و جای اونها بهترین مکان، در بهترین حال ممکن باشه.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)