سلام:
آقای مهاجر بینشان.من هم خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت می گم و امیدوارم خداوند به شما و همه بازماندگان صبر عنایت فرماید....![]()
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام:
آقای مهاجر بینشان.من هم خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت می گم و امیدوارم خداوند به شما و همه بازماندگان صبر عنایت فرماید....![]()
تشکرشده 1,826 در 279 پست
سلام بر همه دوستان عزيز همدردي ام
واقعا امروز كه به اين تايپيك سرزدم ، همدردي شما عزيزانم را احساس كردم ...
از همتون سپاسگزارم كه به اين حقير لطف كرديد ....
انشاالله زندگي همه شما دوستانم سرشار از عشق و شادي و شادكامي باشه ، دلتون لبريز از عشق خدائي
مهاجر بي نشان (جمعه 11 فروردین 91), باغبان (چهارشنبه 08 مرداد 04)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
ammin (چهارشنبه 17 اسفند 01), gholam1234 (دوشنبه 17 بهمن 01), Mvaz (دوشنبه 17 بهمن 01), فرشته مهربان (سه شنبه 02 اسفند 01), مهرااد (دوشنبه 17 بهمن 01), zolal (چهارشنبه 19 بهمن 01), باغبان (چهارشنبه 08 مرداد 04), سحر بهاری (چهارشنبه 19 بهمن 01), شمیم الزهرا (پنجشنبه 20 بهمن 01)

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
زلال عزیز سلام
بفکرت هستم، برای تو آرامش و برای پدر عزیزت طلب رحمت میکنم.
.................
پ.ن
عزیزان ما هر کدوم معنی خودشون رو در زندگیمون دارن، وقتی بهر دلیلی کنارمون نباشن باید ببینیم اگر بودن دوست داشتن ما رو در چه حالتی ببینن؟
جواب خیلیامون مشخصه، حتما دوست داشتن اوضاعمون خوب باشه. لبخندها، موفقیت ها، آرامشمون و ... رو ببینن. اگر آرامش اونها رو میخوایم باید اول خودمون به آرامش برسیم و این بیش از هر چیزی خوشحالشون میکنه.
خدا بهمه ی ما عمر با عزت بده، تن هممون سالم باشه و خدا روح همه ی رفتگان رو مورد بخشش خودش قرار بده و جای اونها بهترین مکان، در بهترین حال ممکن باشه.
ویرایش توسط سحر بهاری : چهارشنبه 19 بهمن 01 در ساعت 11:17
ammin (چهارشنبه 17 اسفند 01), Mvaz (چهارشنبه 19 بهمن 01), فرشته مهربان (سه شنبه 02 اسفند 01), zolal (چهارشنبه 19 بهمن 01), باغبان (چهارشنبه 08 مرداد 04), شمیم الزهرا (پنجشنبه 20 بهمن 01)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
( إِنَّا للَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ )
با کمال تاثر و تالم با خبر شدیم مادر خانم فرشته اردیبهشت به رحمت خداوند رفتند،
خانم فرشته اردیبهشت گرامی
فقدان مادر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته
و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.
داغ عزیزان مسئله ای منحصر به فردی هست که هرگز برای دیگران درکش میسر نیست. و این مسئله فقط و فقط در درک خود فرد می گنجد و حس می کند. با این و جود اعلام می کنیم که برایمان مهم هست که به نوبه خود همراهی و همدردی داشته باشیم و در غمتان شریک شویم.
داغ عزیزانمان
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام جناب مدیر گرامی
ممنونم از همدردیتون ، خدا رفتگانتون رو بیامرزه
سلامت باشید![]()
m.reza91 (جمعه 10 مرداد 04), Mvaz (جمعه 10 مرداد 04), paiize (جمعه 10 مرداد 04), مدیرهمدردی (شنبه 11 مرداد 04), باغبان (جمعه 10 مرداد 04)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)