با سلام به گرد افريد عزيز
راستش من هم موردهاي خيلي زيادي ديده ام كه خيلي هم بعد از ازدواج پايبند هستند يعني من كلا عقيده دارم كه هر چي ادم خام تر و چشم بسته تر باشه بعد از ازدواج به قول شما طعمشو مي چشه و هريس مي شه و هر چي ديده باشه ديگه با چشم باز انتخاب مي كنه و مي دونه كه ديگه مي خواد زندگي كنه و بايد همه چي رو بزاره كنار ولي اين مسئله خيلي پيچيده است به نظر من ادمها متفاوتند و نمي شه به اين صورت دسته بندي كرد به خاطر اينكه در مقابل اين مسئله باز هم ديدم افرادي كه در قديم بوده اند و بعد از ازدواج هم نتوانسته اند ترك كنند و ناچار به همان موقعيت قبلي بركشته است و هوس بازي مي كند بستگي به ذات ادمها داره مي گم نمي شه به طور كلي به اين دو دسته تقسيم بندي كرد ولي در كل ادمهايي كه خيلي ببخشيد پپه هستند و خيلي خيلي چشم و گوش بسته اند كه حتي يك دوست هم نداشته اند به نظر من بعد از ازدواج دچار تزلزل ميشن و براي ازدواج گير كسي مي افتن كه طرف برعكس خودشونه