به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام خانم رفتگر
    تاپیک های شما رو در سالیان گذشته یه نگاهی کردم. چیزی که متوجه شدم این بود که شما همسرتون رو خوب میشناسید، با خصوصیات رفتاری اون آشنا هستین،

    ولی نکته ای که وجود داره این که از این شناخت یا در جهت انفعال یا نادیده گرفتن استفاده کرد ین، یا در جهت واکنش استفاده کردین.

    شما بخشی از راه رو که بحث شناخت هست رو رفتین، البته جای کار بیشتر دارید ، ولی بخش مهمی از راه این که در مواجه با این خصوصیات همسرتون چه واکنشی نشون بدین!
    مثلا: شما پیشتر گفتین همسر من مهر طلبه!
    برای یک آدم مهر طلب گفتن ضعف هاش، یا عدم تاییدش یا رد کردنش، بزرگترین ضربه رو بهش میزنه،

    یا همسرتون احساس شرم و گناه داره: احتمال داره همسرتون درگیر یک سری تله های شخصیتی مثل شرم باشه که اگر خوب بشناسیدش قطعا بهتر میتونید رفتار کنید.


    در این بین خودتون هم یکسری خصوصیات خوب و بد دارین احتمالأ ، که میتونید در جهت رشد اونها قدم بردارید و به زندگی خودتون هم کمک کنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید Mvaz تشکرکرده است .

    رفتگر (سه شنبه 06 دی 01)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 فروردین 04 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-9-12
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    9,476
    سطح
    65
    Points: 9,476, Level: 65
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 174
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 64 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
    سلام خانم رفتگر
    تاپیک های شما رو در سالیان گذشته یه نگاهی کردم. چیزی که متوجه شدم این بود که شما همسرتون رو خوب میشناسید، با خصوصیات رفتاری اون آشنا هستین،

    ولی نکته ای که وجود داره این که از این شناخت یا در جهت انفعال یا نادیده گرفتن استفاده کرد ین، یا در جهت واکنش استفاده کردین.

    شما بخشی از راه رو که بحث شناخت هست رو رفتین، البته جای کار بیشتر دارید ، ولی بخش مهمی از راه این که در مواجه با این خصوصیات همسرتون چه واکنشی نشون بدین!
    مثلا: شما پیشتر گفتین همسر من مهر طلبه!
    برای یک آدم مهر طلب گفتن ضعف هاش، یا عدم تاییدش یا رد کردنش، بزرگترین ضربه رو بهش میزنه،

    یا همسرتون احساس شرم و گناه داره: احتمال داره همسرتون درگیر یک سری تله های شخصیتی مثل شرم باشه که اگر خوب بشناسیدش قطعا بهتر میتونید رفتار کنید.


    در این بین خودتون هم یکسری خصوصیات خوب و بد دارین احتمالأ ، که میتونید در جهت رشد اونها قدم بردارید و به زندگی خودتون هم کمک کنید
    ببینید بیشترین مشکل همینه که من ذاتا تعریف و تمجید و تحسین زیادی از کسی نمیکنم. در واقع کل خانواده من اینطور هستند. و هیچ مشکلی هم با این قضیه نداریم. خیلی خوب رفتار میکنیم و عقده ای نداریم.

    از طری همسرم همیشه نیاز به تایید داره. فرزند اوله و همیشه کوهی از مسئولیت داشته بدون چشم داشتی. من حس میکنم الان که بزرگ شده تمام عقده ها و نداشته هاشو از من طلب میکنه.

    هر از چند گاهی ما به اینجور مشکل بر میخوریم.
    آخرین بار که من تاپیک هم درباره اش زدم که فاجعه بود.
    متاسفانه کسی نیست بی طرف و درست مارو راهنمایی کنه و ما بپذیریم


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.