بله ممنون
» در خصوص مسئله قرض همسرتون
بنظر من همسرتون خودش متوجه مسائل هست، توجه او رو میشه از همین چند جمله شما متوجه شد.
بهتر بود کمی زمان میدادین یا مطلب رو بصورت غیر مستقیم بیان میکردین.
_ اگر پول های شما با همسرتون از حالت مسکوت در بیاد و صرف سرمایه گذاری بشه بهتر هست، یک سرمایه گذاری که تامین کننده خواست هر دو نفر باشه.
اگر نه، بصورت جداگانه و متفاوت سرمایه گذاری هایی انجام بدین و اونو انفرادی مدیریت کنین.
* معمولا پول های مسکوت با مبالغ زیاد موجب تحریک به قرض گرفتن میشن و خودشون عامل تنش خواهند بود.
» در خصوص مسئله باغ و انتظار شما
خانوم رفتگر انجام امور باغبانی قطعا کارگر میطلبه و باید از روز اول همینطور اداره میشد. همانطور که شما فکر میکنین پاسخ تلاش ها یا کمک های خودتون رو نگرفتین و در حقتون کم لطفی میشه، همسرتون هم فکر میکنه وقتی تو باغ مثل یک کارگر کار میکنه و مزدی نمیگیره، وقتی میتونه بره خونه و دنبالتون میاد، وقتی همه درآمدشو وسط میذاره، وقتی تلاشش این بوده اگر هزینه ای کردین اونو برگردونه و ... اینها دیده نشده و شما نه بعنوان همسر بلکه مثل یک طلبکار قرض اونو گوشزد کردین!
_ در واقع ایشون با یک همدم زندگی نمیکنه، با یک حسابگر ، یک کارمند بانک روبرو هست که تقریبا بدون در نظر گرفتن عشق او، مشکلات و تلاش های او گوشزد میکنه تو انقدر بمن بدهکاری!
![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)