به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    بله ممنون

    » در خصوص مسئله قرض همسرتون

    نقل قول نوشته اصلی توسط رفتگر نمایش پست ها
    همسرم همیشه سعی داشت هزینه هایی که میکنم رو به من برگردونه.
    نقل قول نوشته اصلی توسط رفتگر نمایش پست ها
    درامد همسرم کمه کاملا خرج خونه میشه.
    نقل قول نوشته اصلی توسط رفتگر نمایش پست ها
    قرار بود ایشون وام بگیرن به من بده البته ایتوارو کرد ولی نصف پولم بود.
    بنظر من همسرتون خودش متوجه مسائل هست، توجه او رو میشه از همین چند جمله شما متوجه شد.
    بهتر بود کمی زمان میدادین یا مطلب رو بصورت غیر مستقیم بیان میکردین.

    _ اگر پول های شما با همسرتون از حالت مسکوت در بیاد و صرف سرمایه گذاری بشه بهتر هست، یک سرمایه گذاری که تامین کننده خواست هر دو نفر باشه.
    اگر نه، بصورت جداگانه و متفاوت سرمایه گذاری هایی انجام بدین و اونو انفرادی مدیریت کنین.

    * معمولا پول های مسکوت با مبالغ زیاد موجب تحریک به قرض گرفتن میشن و خودشون عامل تنش خواهند بود.

    » در خصوص مسئله باغ و انتظار شما

    خانوم رفتگر انجام امور باغبانی قطعا کارگر میطلبه و باید از روز اول همینطور اداره میشد. همانطور که شما فکر میکنین پاسخ تلاش ها یا کمک های خودتون رو نگرفتین و در حقتون کم لطفی میشه، همسرتون هم فکر میکنه وقتی تو باغ مثل یک کارگر کار میکنه و مزدی نمیگیره، وقتی می‌تونه بره خونه و دنبالتون میاد، وقتی همه درآمدشو وسط میذاره، وقتی تلاشش این بوده اگر هزینه ای کردین اونو برگردونه و ... اینها دیده نشده و شما نه بعنوان همسر بلکه مثل یک طلبکار قرض اونو گوشزد کردین!

    _ در واقع ایشون با یک همدم زندگی نمیکنه، با یک حسابگر ، یک کارمند بانک روبرو هست که تقریبا بدون در نظر گرفتن عشق او، مشکلات و تلاش های او گوشزد میکنه تو انقدر بمن بدهکاری!
    دوستان گرامی ؛

    لطفا، انجمن آموزش استفاده از تالار همدردی را مطالعه بفرمایید.
    ویرایش توسط سحر بهاری : سه شنبه 06 دی 01 در ساعت 14:02

  2. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    رفتگر (سه شنبه 06 دی 01)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.