به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #2
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام

    مبارک باشه
    ان شاءالله به سلامتی فرزندت بدنیا میاد

    بگذار اول از همه بگم نگران نباش... درکت می کنم البته بخاطر تغییرات هورمونی در این موقعیت زنان هم دل نازک میشند هم نیاز عاطفیشون بیشتر میشه... حدس میزنم قبلا این چیزها به چشمت نمی اومده و راحت از کنارش می گذشتی... اما حالا چون تغییرات هورمونی اتفاق افتاده و احساس نیاز داری گله مند میشی...
    حالا چند نکته میگم ان شاءالله به دردت بخوره:

    ۱_ چون همیشه قوی و توانمند جلوه کردی و در یاری دیگران پیشقدم بودی و خوب عمل کردی... اطرافیان شمارا توانمند در از پس خود برآمدن و بی نیاز از دیگران تصور می کنند و ماها کمتر در رابطه با افراد توانمند و موفق فکر می کنیم که آنها هم انسانند و نیازهای طبیعی دارند و حتی یک وقتهایی احتیاج به کمک دارند... اطرافیان شما هم نسبت به شما احتمالا چنین حسی دارند.

    ۲_ عطف به بند یک باید بگم ما در عین اینکه هنرمندیه اگر از دیگران هیچ توقعی نداشته باشیم اما در عین حال نیاز و درخواست کمک از آنها را در عین توقع برآورده شدن را نداشت بهتره شفاف و صادقانه و متواضعانه(نه طلبکارانه) بیان کنیم...(بیان عاطفی وتوجه به نقاط قوت و امکان یاری رسانی مخاطب در بیان درخواست و طلب حمایت مهم است... بخصوص در طلب حمایت عاطفی بیان عاطفی گویاتراست)
    ۳_ اینکه همسرتان حامی و همراه خوب شماست خدارا شکر کنید و حتما بازخورد مثبت بخصوص از نظر عاطفی نشان دهید.

    ۴_ لینکی براتون میگذارم که سعی کنید ازش استفاده کنید... البته انتظار ندارم باتوجه به شرایطتتان به راحتی هضمش کنید اما چون به نظرم خانم خودساخته ای میاید فکر میکنم بتونید ازش بهره برداری کنید. فقط این نکته را بگم برای تحقق آن کار روی لایه عاطفی بیشتر نیاز هست.

    برات آرزوی سلامتی و عافیت و فراغت از دوران بارداری در کمال آرامش و نشاط می کنم

  2. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    *مونا* (دوشنبه 11 مهر 01), طنین باران (دوشنبه 18 مهر 01)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.