سلام
مبارک باشه
ان شاءالله به سلامتی فرزندت بدنیا میاد
بگذار اول از همه بگم نگران نباش... درکت می کنم البته بخاطر تغییرات هورمونی در این موقعیت زنان هم دل نازک میشند هم نیاز عاطفیشون بیشتر میشه... حدس میزنم قبلا این چیزها به چشمت نمی اومده و راحت از کنارش می گذشتی... اما حالا چون تغییرات هورمونی اتفاق افتاده و احساس نیاز داری گله مند میشی...
حالا چند نکته میگم ان شاءالله به دردت بخوره:
۱_ چون همیشه قوی و توانمند جلوه کردی و در یاری دیگران پیشقدم بودی و خوب عمل کردی... اطرافیان شمارا توانمند در از پس خود برآمدن و بی نیاز از دیگران تصور می کنند و ماها کمتر در رابطه با افراد توانمند و موفق فکر می کنیم که آنها هم انسانند و نیازهای طبیعی دارند و حتی یک وقتهایی احتیاج به کمک دارند... اطرافیان شما هم نسبت به شما احتمالا چنین حسی دارند.
۲_ عطف به بند یک باید بگم ما در عین اینکه هنرمندیه اگر از دیگران هیچ توقعی نداشته باشیم اما در عین حال نیاز و درخواست کمک از آنها را در عین توقع برآورده شدن را نداشت بهتره شفاف و صادقانه و متواضعانه(نه طلبکارانه) بیان کنیم...(بیان عاطفی وتوجه به نقاط قوت و امکان یاری رسانی مخاطب در بیان درخواست و طلب حمایت مهم است... بخصوص در طلب حمایت عاطفی بیان عاطفی گویاتراست)
۳_ اینکه همسرتان حامی و همراه خوب شماست خدارا شکر کنید و حتما بازخورد مثبت بخصوص از نظر عاطفی نشان دهید.
۴_ لینکی براتون میگذارم که سعی کنید ازش استفاده کنید... البته انتظار ندارم باتوجه به شرایطتتان به راحتی هضمش کنید اما چون به نظرم خانم خودساخته ای میاید فکر میکنم بتونید ازش بهره برداری کنید. فقط این نکته را بگم برای تحقق آن کار روی لایه عاطفی بیشتر نیاز هست.
برات آرزوی سلامتی و عافیت و فراغت از دوران بارداری در کمال آرامش و نشاط می کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)